Har börjat titta på Cobra Kai. Efter alla gånger jag sett Karate Kid så är det väl ett måste
Jag och särbon har börjat med den också. Nostalgi de luxe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har börjat titta på Cobra Kai. Efter alla gånger jag sett Karate Kid så är det väl ett måste
Jag har reagerat, men skrev först nu eftersom jag tycker att du går över en gräns.Jag har ju skrivit tidigare om ryskorna utan att få rasiststämpel. Jag ville bara få fram stt språket var icke europeiskt. En totalt annorlunda språkmelodi.
Jag har två nycklar som låg i lägenheten när jag flyttade in, vet inte vart de leder, en ser ut som en omklädningsskåpsnyckel så tror förra hyresgästen kan ha glömt den.Trillade över skruvdragaren som låg på köksgolvet, men kravlade upp och nu är nyckelskåpet på plats! Dock fullt av nycklar jag inte har någon aning om vad de tillhör, någon annan som har samma problem?
Det kommer att gå jättebra, och glömmer du banan är det inte hela världenÅh min hjärna. Lite nervös över morgondagen (pay and jump), att tänk om jag glömmer banan?!?! tänk om jag håller på att bli dement ?!? (vet man blir hjärntrött av stress...). Nä onödiga tankar bättre att fokusera på att få flyt runt banan, sitta tillbaka (reser mig ibland väl mycket) och rida på framåt .
Det kommer att gå jättebra, och glömmer du banan är det inte hela världen
Bra med fokustankar i stället för katastroftankar, fortsätt fokusera
Uj uj jag fick sovmorgon idag. Aldrig sovit så länge sen Trolla kom till oss. Till 8!
Nu halvligger jag i soffan och glor på repris av Bagges hemlösa hundar och bsra slappar.
Ska snart gå ut och fylla bilen med skräp och åka till återvinningen.
Oh ja! Även om jag hade hoppats på att Johnny hade släppt lite på stoltheten så verkar serien lovande!Jag och särbon har börjat med den också. Nostalgi de luxe
Men vad är problemet med att andra är troende, så länge de inte tvingar på dig deras religion?Jag har bara så otroligt svårt för religiösa yttringar. Inte rasist. Tycker lika illa om det oavsett hudfärg. Det har absolut inget att göra med varifrån folk kommer.
Deppig morgon. En gigant har lämnat oss. Ruth Bader Ginsburg Förstod att hon inte skulle klara det när det gick ut att hon hade cancer i bukspottskörteln. Det överlever man typ inte ... men alltså fan fan fan.... Hennes sista vilja var att inte bli ersatt förrän efter valet... en kan ju lite enfaldigt hoppas iaf...