Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har har inget emot majoriteten av mina kollegor. Ryskorna är trevliga och jag har gett dem skjuts till stan flera gånger eftersom bussarna inte passar våra arbetstider.Varför stör det dig så länge de inte missionerar? Förmodligen är deras religion en stor trygghet för dem för det kan inte vara lätt att komma som icke-europé till Tyskland.
Inte rasistiskt när det kommer till ryskorna men så oerhört intolerant. Skulle du prata tyska om det fanns en till svensk närvarande eller skulle ni prata svenska med varandra?!
Och vad i hela friden har hans utseende med det hela att göra?! Det tar inte bort att du uttryckt dig enormt intolerant och även rasistiskt om dina kollegor.
Jag förstår att du inte trivs på ditt jobb men ta inte ut det på dina kollegor. Det finns många andra som har det tufft utan att bli rasister.
Försöka hitta en tyst plats på rasten dit ingen annan går ?Jag har har inget emot majoriteten av mina kollegor. Ryskorna är trevliga och jag har gett dem skjuts till stan flera gånger eftersom bussarna inte passar våra arbetstider.
Och de unga killarna är artiga och de har en bra gemenskap så ensamma är de inte. I mitt förra hem hade jag plats och jag kollade t.o.m. om jag skulle kunna ta emot en ensamkommande. Men de ansvariga tyckte att det var olämpligt efterom jag var singel. De misstrodde mina avsikter.
Det låter uppenbarligen värre i skrift än jag avser. De som känner mig vet att jag är väldigt invandrarvänlig och tolerant. Faktiskt.
Min dotter är adopterad från Kina så jag har verkligen inget emot andra kulturer.
Ber om ursäkt
Jag har har inget emot majoriteten av mina kollegor. Ryskorna är trevliga och jag har gett dem skjuts till stan flera gånger eftersom bussarna inte passar våra arbetstider.
Och de unga killarna är artiga och de har en bra gemenskap så ensamma är de inte. I mitt förra hem hade jag plats och jag kollade t.o.m. om jag skulle kunna ta emot en ensamkommande. Men de ansvariga tyckte att det var olämpligt efterom jag var singel. De misstrodde mina avsikter.
Det låter uppenbarligen värre i skrift än jag avser. De som känner mig vet att jag är väldigt invandrarvänlig och tolerant. Faktiskt.
Min dotter är adopterad från Kina så jag har verkligen inget emot andra kulturer.
Ber om ursäkt
Alltså inte Megara den här gången.Man ska inte experimentera med muttrar, den jag köpte till lampan hade en liten skruv med sig, den snurrade jag lite på och nu sitter muttern som berget
Kvalitet! Undrar hur länge dagens bakmaskiner håller …Min stackars bakmaskin börjar låta lite trött den har ju ändå gått sen tidigt 80-tal...