Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh fanken bägge för förlusten av än enastående kvinna och för dagens politik...Deppig morgon. En gigant har lämnat oss. Ruth Bader Ginsburg Förstod att hon inte skulle klara det när det gick ut att hon hade cancer i bukspottskörteln. Det överlever man typ inte ... men alltså fan fan fan.... Hennes sista vilja var att inte bli ersatt förrän efter valet... en kan ju lite enfaldigt hoppas iaf...
Är det en stoppad tygtavla?Mera pyssel
Visa bifogad fil 57423
Inte helt färdig, ska upp lite krokar och fler knappar. Men nu tar jag paus!
Är det en stoppad tygtavla?
Smart!Helt vanlig blank canvas/målarduk.
Läste det inatt då jag inte kunde sova, verkligen sorgligt och en stor förlust för den civiliserade världen. Nu är det kapplöpning att hinna utse en ny innan valet om sex veckor.Deppig morgon. En gigant har lämnat oss. Ruth Bader Ginsburg Förstod att hon inte skulle klara det när det gick ut att hon hade cancer i bukspottskörteln. Det överlever man typ inte ... men alltså fan fan fan.... Hennes sista vilja var att inte bli ersatt förrän efter valet... en kan ju lite enfaldigt hoppas iaf...
Och så hjärntrött är jag inte, men skrämmer ju upp mig....! Har aldrig glömt en banan innan, så är väl därför...;P. Tack för pepp!
Bananer är också viktiga annarsEn bana, en banan hahahaha
Det är iofs bra att aldrig glömma en banan, vet aldrig när man kan behöva lite energipåfyllningEn bana, en banan hahahaha
På min rast vill ja kunna vila öronen. Jag har klagat på ryskan tidigare och det väckte ingen upprördhet? Lika störande.
Jag har bara så otroligt svårt för religiösa yttringar. Inte rasist. Tycker lika illa om det oavsett hudfärg. Det har absolut inget att göra med varifrån folk kommer.
Jag har ju skrivit tidigare om ryskorna utan att få rasiststämpel. Jag ville bara få fram stt språket var icke europeiskt. En totalt annorlunda språkmelodi.
Och chefen är den som kommer ftån Kenya. Han är superläcker
Deppig morgon. En gigant har lämnat oss. Ruth Bader Ginsburg Förstod att hon inte skulle klara det när det gick ut att hon hade cancer i bukspottskörteln. Det överlever man typ inte ... men alltså fan fan fan.... Hennes sista vilja var att inte bli ersatt förrän efter valet... en kan ju lite enfaldigt hoppas iaf...