Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag drömmer alltid helt galet mycket (en härlig biverkning av medicin). Ibland är jag helt slut när jag vaknar, och de första h har jag lite svårt att skilja på vad som hänt eller vad jag drömt.Drömt helt sinnessjuka drömmar i natt. Så där att man vaknar och typ "vad är det för fel på mig?!?"
Snart framme på jobbet. Är svinhungrig.
700 elever, 20 personal borta...145 elever, 17 personal borta. Jag håller ut, måste klara mig till tredje sprutan 14:45 idag![]()
Så strålande! Klart det brinner, men jag hade nog aldrig tänkt på det.Förenar nytta med eh, nytta?
Eldar för fullt i kaminen och rensar kattlådan på kissklumpar. Jag har komposterbar kattsand gjord på sågspån, så klart det brinner.![]()
Mina är pelleterat sågspån så jag slänger in lite nu och då när jag eldar, blir väldigt lite kvar att slänga sedan när det brunnit ut.Så strålande! Klart det brinner, men jag hade nog aldrig tänkt på det.Använder också spånsand, eller pellets i det här fallet men den blir ju spån.
Precis samma som här. Bästa kattsanden ever, jag använder samma som strö hos min sandboa också fast då fuktar jag det först så att det faller isär och blir dammfritt spån som går att gräva i. Köper man det som hästströ kommer man dessutom billigt undan när man bara har en liten katt och knubbig liten orm.Mina är pelleterat sågspån så jag slänger in lite nu och då när jag eldar, blir väldigt lite kvar att slänga sedan när det brunnit ut.![]()
”Ass manager”Är trött. Ibland är det rätt jobbigt att bara leva.Jag hintade dock till vår underbara nya ass. manager att "om det skulle vara lugnt nästa vecka göööör det ju inget om jag råkar få en ledig dag."
... och det fixade hon! Nu kan jag se fram emot det i alla fall.
Skönt!Fick mitt brev från mammografin idag. Allt normalt. Tänk att jag har sådan ångest varje gång över att vänta på resultatet. Och vilken lättnad när svaret kom......![]()