Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är trött. Ibland är det rätt jobbigt att bara leva. 😅 Jag hintade dock till vår underbara nya ass. manager att "om det skulle vara lugnt nästa vecka göööör det ju inget om jag råkar få en ledig dag." :angel: ... och det fixade hon! Nu kan jag se fram emot det i alla fall.

Mina är pelleterat sågspån så jag slänger in lite nu och då när jag eldar, blir väldigt lite kvar att slänga sedan när det brunnit ut. :up:
Precis samma som här. Bästa kattsanden ever, jag använder samma som strö hos min sandboa också fast då fuktar jag det först så att det faller isär och blir dammfritt spån som går att gräva i. Köper man det som hästströ kommer man dessutom billigt undan när man bara har en liten katt och knubbig liten orm. :D
Plus att det luktar nyspånat i lägenheten! :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 861
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 157
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 836
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 43 44 45
Svar
896
· Visningar
34 701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka