Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är trött. Ibland är det rätt jobbigt att bara leva. 😅 Jag hintade dock till vår underbara nya ass. manager att "om det skulle vara lugnt nästa vecka göööör det ju inget om jag råkar få en ledig dag." :angel: ... och det fixade hon! Nu kan jag se fram emot det i alla fall.
 
Mina är pelleterat sågspån så jag slänger in lite nu och då när jag eldar, blir väldigt lite kvar att slänga sedan när det brunnit ut. :up:
Precis samma som här. Bästa kattsanden ever, jag använder samma som strö hos min sandboa också fast då fuktar jag det först så att det faller isär och blir dammfritt spån som går att gräva i. Köper man det som hästströ kommer man dessutom billigt undan när man bara har en liten katt och knubbig liten orm. :D
Plus att det luktar nyspånat i lägenheten! :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 038
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 047
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 650
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp