Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker logga in på klubbmötet med länken som jag skapat. Jag är den ende som inte lyckas logga in 🙈
Efter omstart och installation av uppdateringar kom jag in på mötet 20 min efter alla andra 🙄

Dare to paint där alla målade samma motiv efter en på Youtube. Ni skulle hört alla oja sig längs vägen, undertecknad inkluderad 🤣

Mitt resultat
IMG_20220118_205744.jpg
 
Sitter och är faschinerad över en gubbe som köpte en levande hummer från affären och fixade ett fint akvarium till hummern.
Så coolt att se honom (hummern) börja kunna använda sina klor igen och få styrkan och färgen tillbaka :love:
Jag tror jag har sett den också! <3 Bäst hade väl i och för sig varit att slänga den tillbaka i havet, men det är inte säkert att det var nästgårds förstås.
 
Jag äter havregrynsgröt för andra gången idag (i morse fick jag bara i mig halva portionen och det är som att kroppen ber om den där andra halvan nu sådär i efterhand :laugh:) och hoppas kunna sova gott på det. 2022 har hittills innehållit alldeles för många nätter med kass sömn för min smak!
 
På tal om”registret” fick nyligen betala en fortkörning (kamera) men där jag råkade pilla på telefonen 🙈
Dumt att jag missade helt kameran men sjukt att jag får avdrag för att jag gjort två dumma grejer samtidigt :crazy:
Varför inte bara ge mig böter för bägge :cautious:
Egentligen borde du få en tredje böter för att du riskerar oss andra när du håller på med mobilen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 039
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 048
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 650
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp