Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter omstart och installation av uppdateringar kom jag in på mötet 20 min efter alla andraFörsöker logga in på klubbmötet med länken som jag skapat. Jag är den ende som inte lyckas logga in
Jag tror jag har sett den också! Bäst hade väl i och för sig varit att slänga den tillbaka i havet, men det är inte säkert att det var nästgårds förstås.Sitter och är faschinerad över en gubbe som köpte en levande hummer från affären och fixade ett fint akvarium till hummern.
Så coolt att se honom (hummern) börja kunna använda sina klor igen och få styrkan och färgen tillbaka
Gud så roligt det lät, och vilken härligt livfull målning det blev!Efter omstart och installation av uppdateringar kom jag in på mötet 20 min efter alla andra
Dare to paint där alla målade samma motiv efter en på Youtube. Ni skulle hört alla oja sig längs vägen, undertecknad inkluderad
Mitt resultat
Visa bifogad fil 84254
Ja det var jätteroligt men verkligen varje gång man tyckte det var ok. Typ att man hade gjort löven. Så "kladda på en massa svart färg och förstör det du lyckats med" . Ungefär så vid varje nytt stegGud så roligt det lät, och vilken härligt livfull målning det blev!
Haha e det jag på bilden ellerFladdrade förbi i fb-flödet och fick mig osökt att tänka på buke..
Visa bifogad fil 84255
Efter omstart och installation av uppdateringar kom jag in på mötet 20 min efter alla andra
Dare to paint där alla målade samma motiv efter en på Youtube. Ni skulle hört alla oja sig längs vägen, undertecknad inkluderad
Mitt resultat
Visa bifogad fil 84254
Tror det kallas Januari...Det är något som går nu tydligen
TackSnyggt!
November är min värsta månad överlag. Januari är vi redan påväg åt ljusare tiderTror det kallas Januari...
Alltså på riktigt, FINNS det någon segare månad eller?! Jag skulle kunna svära på att jag har jobbat i tre veckor redan, men för tre veckor sedan var det för fasen inte ens nyårsafton! Jag kan inte riktigt ta in detta känner jag.
Egentligen borde du få en tredje böter för att du riskerar oss andra när du håller på med mobilenPå tal om”registret” fick nyligen betala en fortkörning (kamera) men där jag råkade pilla på telefonen
Dumt att jag missade helt kameran men sjukt att jag får avdrag för att jag gjort två dumma grejer samtidigt
Varför inte bara ge mig böter för bägge
Ska du sägaEgentligen borde du få en tredje böter för att du riskerar oss andra när du håller på med mobilen
Just när det gäller mobilen är jag noga (och har blåtand i bilen) Obs att jag inte sa ett ljud om hastigheten,fullt att kasta stora sten i glashusetSka du säga