Nä men påriktigt märkligt system att få avdrag för att man är dum i huvudet gånger 2Ska du säga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä men påriktigt märkligt system att få avdrag för att man är dum i huvudet gånger 2Ska du säga
Jag brukar inte pilla med telefonen när jag kör. Eller försöker att låta bli iaf men svarar ibland på ”viktiga” sms och liknande.Just när det gäller mobilen är jag noga (och har blåtand i bilen) Obs att jag inte sa ett ljud om hastigheten,fullt att kasta stora sten i glashuset
Så himla fint! Är det olja du målar med? Låter roligt med målarkurs online!Efter omstart och installation av uppdateringar kom jag in på mötet 20 min efter alla andra
Dare to paint där alla målade samma motiv efter en på Youtube. Ni skulle hört alla oja sig längs vägen, undertecknad inkluderad
Mitt resultat
Visa bifogad fil 84254
Här behöver man bara betala halva summan på P-boten om man betalar inom 10 dagar.Nä men påriktigt märkligt system att få avdrag för att man är dum i huvudet gånger 2
Och nu sjukskrev sig en till. Som också var här igår.
Det finns inga sms som är SÅ viktiga. I sådana fall är de viktiga nog för att leta upp något ställe att stanna på innan man svarar.Jag brukar inte pilla med telefonen när jag kör. Eller försöker att låta bli iaf men svarar ibland på ”viktiga” sms och liknande.
Kör tyvärr ofta liiiiite för fort
Det finns inga sms som är SÅ viktiga. I sådana fall är de viktiga nog för att leta upp något ställe att stanna på innan man svarar.
Är vaken och vid liv men det är på håret
Taggad på möte mellan 13-16.30 I dag om passersystem. Mindre taggad på att jag kommer behöva kämpa för att manipulera chefen till att tro att det är hans idéer och hans förtjänst att mina idéer är bara att jag håller med
Drömmar kan låta så platta och tråkiga när man återger dem, svårt få med känslan och stämningen, men jag måste berätta!
I natt drömde jag att @Voeux hade köpt en enorm våning på Kungsholmen, en hörnlägenhet med balkong som gick runt hela vägen och som låg högst upp i huset. Jag var på besök och hjälpte till med att duka för gäster, vilket det var en del sjå kring. Bordet flyttades hit och dit och till slut bestämde @Voeux att ena klaffen skulle fällas ner så att alla lätt kunde nå vinet. Alla, inklusive hon själv, fortfarande höggravid. @Voeux make kom hem, en kort, satt och trumpen karl. Jag tyckte priset för lägenheten var väldigt lågt, 3,2 miljoner, och de andra skrattade ut mig (nu var plötsligt alla där) och sa att det ju var svindyrt.
Hur fungerar hjärnan egentligen och var får man allt ifrån?
Förlåt för det där med maken, @Voeux Han är säkert en lång, stilig och charmig karl.