Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var inte ens kul och släppa ut hästarna imorse .. Trulis höll på att hoppa ur skinnet när de blåser hårt .. Han får gå in tidigt idag bättre han är ute på förmiddagen medan de är ljust.

Dags för dag två, dock kort dag idag och så fick vi mail att all undervisning läggs helt på distans hela delkursen 🤪 Ja inte förvånad, borde ha kommit tidigare.
 
Dag sju av åtta i rad så sitter jag på mitt arbete. Himla glad att jag åtminstone har varierande arbetsuppgifter :D

Gårdagen avrundades bra. Dottern red ungponnyn himla fint och ungponnyn uppförde sig himla fint. (Tänk att de grejerna kan hänga ihop! ;) ) Sen köpte vi med oss mat hem.
Jag avslutade kvällen med att kolla på en film och sen sov jag och katten fint tillsammans. Hon är gudomligt mysig att sova med! :love:
 
Så himla fint! Är det olja du målar med? Låter roligt med målarkurs online! 👍
Tack 🤩
Det var akryl.
Det är ingen målarkurs utan jag är med i en klubb som heter Ladies Circle där man har en aktivitet vid varje möte. Vi har t ex stöpt ljus, gjort tuttkrukor och varit med på seans 😁

Egentligen skulle vi haft Bäst i test denna veckan men iom att det blev ett zoom-möte pga pandemin så fick vi tänka om. Riktigt roligt dock.
 
Idag är jag hemma. Det finns verkligen noll och ingen energi och eftersom jag bara har en lektion idag så är jag hemma.
Har givetvis pratat med min mentor och hon har godkänt det.

Men jag fick nyss veta att dagens lektion kommer vara online… så jag kan nog vara med i alla fall :)

Och så måste jag bara få säga att jag faktiskt är stolt över mig själv. Detta är nog första gången jag säger de orden till någon, så bara det är stort för mig…
Istället för att göra som jag alltid gjort tidigare - vara tyst och låtsas som ingenting - har jag varit (lite mer) öppen om hur jag faktiskt mår och hur trött jag är. Även om de i skolan inte riktigt förstår så har de i alla fall bättre förutsättningar att förstå nu 🤗


Vad jag gör nu? Ligger i sängen med en katt på varje sida 🐈🐈
 
Idag är jag hemma. Det finns verkligen noll och ingen energi och eftersom jag bara har en lektion idag så är jag hemma.
Har givetvis pratat med min mentor och hon har godkänt det.

Men jag fick nyss veta att dagens lektion kommer vara online… så jag kan nog vara med i alla fall :)

Och så måste jag bara få säga att jag faktiskt är stolt över mig själv. Detta är nog första gången jag säger de orden till någon, så bara det är stort för mig…
Istället för att göra som jag alltid gjort tidigare - vara tyst och låtsas som ingenting - har jag varit (lite mer) öppen om hur jag faktiskt mår och hur trött jag är. Även om de i skolan inte riktigt förstår så har de i alla fall bättre förutsättningar att förstå nu 🤗


Vad jag gör nu? Ligger i sängen med en katt på varje sida 🐈🐈
Bra gjort :heart :)
 
Idag är jag hemma. Det finns verkligen noll och ingen energi och eftersom jag bara har en lektion idag så är jag hemma.
Har givetvis pratat med min mentor och hon har godkänt det.

Men jag fick nyss veta att dagens lektion kommer vara online… så jag kan nog vara med i alla fall :)

Och så måste jag bara få säga att jag faktiskt är stolt över mig själv. Detta är nog första gången jag säger de orden till någon, så bara det är stort för mig…
Istället för att göra som jag alltid gjort tidigare - vara tyst och låtsas som ingenting - har jag varit (lite mer) öppen om hur jag faktiskt mår och hur trött jag är. Även om de i skolan inte riktigt förstår så har de i alla fall bättre förutsättningar att förstå nu 🤗


Vad jag gör nu? Ligger i sängen med en katt på varje sida 🐈🐈
Men vad bra, heja dig! Vi måste tillåta oss att ladda batterierna ibland.
 
Vakna tidigt = få mycket gjort. Pluggat S-HLR, varit och handlat, hann till gymmet för lite cirkelträning också.
Får passa på att ta det lite lugnt nu då så man orkar med ett pass på sjuka huset i kväll.

Fast jag skulle behöva åka till optikern och ta tag i det där med att prova ut linser igen.. Glasögon, munskydd och visir i nästan 8 timmar ger immiga glasögon till slut hur man än gör..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 040
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 049
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 650
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 437

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp