Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle vilja läsa programmering men saknar engelskaFunderar på om jag skulle plugga något nu när jag inte riktigt vet vad jag ska göra med mitt liv. Men vad?
Just kommit tillbaks från covid sprutan dos 3 och jag har en fruktansvärt äcklig metallsmak i munnen
Utöver det mår jag oförskämt bra. Bara sådär så blev jag dessutom på glatt humör på väg tillbaks till jobbet.
WTF liksom jag kan ju inte gå runt och vara glad? Känns konstigt efter den här hösten och all skit
Kan det vara en biverkning av vaccinet tro? Spontana glädjekänslor?
Jag skulle vilja läsa till lärare, men känner att jag är för gammal för att ge mig på en så pass lång utbildning.Jag skulle vilja läsa programmering men saknar engelska
Jag skulle vilja läsa till lärare, men känner att jag är för gammal för att ge mig på en så pass lång utbildning.
Vet ju inte hur gammal du är men när jag började på SSK-programmet så fanns det studenter på 40+Jag skulle vilja läsa till lärare, men känner att jag är för gammal för att ge mig på en så pass lång utbildning.
Läs in engelska på distans?Jag skulle vilja läsa programmering men saknar engelska
Nu vet jag inte hur gammal du är men, är det något du vill är det aldrig försent. Om inte csn sätter stopp...Jag skulle vilja läsa till lärare, men känner att jag är för gammal för att ge mig på en så pass lång utbildning.
45. Och ett halvt.Vet ju inte hur gammal du är men när jag började på SSK-programmet så fanns det studenter på 40+
CSN har jag inte ens funderat över. Tänkte nog jobba lite under tiden i så fall.Nu vet jag inte hur gammal du är men, är det något du vill är det aldrig försent. Om inte csn sätter stopp...
Just nu är projekt ett bli klar med den utbildning jag har läst för länge sedan. Och jag har ett okej betalt jobb idag och borde inte ha allt för svårt att hitta annat heller, så kan inte riktigt motivera att plugga så mycket just nuLäs in engelska på distans?
Om du är 45 har du minst 15 år kvar av arbete efter studier, antagligen 20 år. Det är många år! Men fattar att det är ett stort steg att taCSN har jag inte ens funderat över. Tänkte nog jobba lite under tiden i så fall.
En fördel där. CSN drar ju gränsen nån gång i den åldern men har du inte ens tänkt ha del till hjälp finns ju inget som hindrar dig! Mer än du själv om du anser det vara försent mrm som sagt. Jag har haft kursare i 40+ .CSN har jag inte ens funderat över. Tänkte nog jobba lite under tiden i så fall.
Okej då förstår jagJust nu är projekt ett bli klar med den utbildning jag har läst för länge sedan. Och jag har ett okej betalt jobb idag och borde inte ha allt för svårt att hitta annat heller, så kan inte riktigt motivera att plugga så mycket just nu
Grejen är ju att jag redan har en fyraårig universitetsutbildning.En fördel där. CSN drar ju gränsen nån gång i den åldern men har du inte ens tänkt ha del till hjälp finns ju inget som hindrar dig! Mer än du själv om du anser det vara försent mrm som sagt. Jag har haft kursare i 40+ .