Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blåser fortfarande rejält här men är soligt iallafall. Sen så har den lilla blötsnön som kom igår frusit fast i isen så hästarna fick det bättre :)

Tror jag ska chansa och ta med min rehabande häst som handhäst sen på lunchen så tar vi en skrittur på 45 min och hoppas grusvägen funkar för honom som är barfota. Så får hundarna få sin promenad ikväll efter jag varit på ridskolan med ungarna :)
 
Kom nyss på att jag ska åka och röntga foten i morgon så nu har jag en bokad tid på verkstan i morgon och får kaffe och choklad medan jag väntar. :up: :d
Ska se om hönsen lagt lite ägg som jag kan ta med mig till mina skumraskaffärer. :)
 
På väg hem, ringde chefen och fick tydligen inte jobba hemifrån? Jag har ont i halsen, är inte döende. :banghead:
Är nu både förkylkännande och förbannad. :meh:
För helvete! Med såna är det fan inte lustigt smittan skenar!!! Dels ska du isoleras, som du ju vet givetvis! Och dels vila vid halsont för hjärtats skull.

Läste iofs nu att du inte hade riktigt ont. Men ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 056
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 051
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 653
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Parfym
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp