athena_arabians
Trådstartare
så nu kan det gott ta och försvinna
Jag håller verkligen med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
så nu kan det gott ta och försvinna
Du ska inte jobba hemifrån, du är sjuk och ska tänka på dig själv, inte jobbet. Hoppas kollegan också går hem.På väg hem, ringde chefen och fick tydligen inte jobba hemifrån? Jag har ont i halsen, är inte döende.
Är nu både förkylkännande och förbannad.
Fast jag är inte ens sjuk-sjuk. Lite kli i halsen och tröttkänsla. finns typ ingen som inte kan jobba hemifrån då. Ok om jag blir värre, men alltså det här är nästan ingenting.Du ska inte jobba hemifrån, du är sjuk och ska tänka på dig själv, inte jobbet. Hoppas kollegan också går hem.
Och pricken över i:et är att pappas tjej har testat positivt för covid-19. SUCK.
Resten av familjen är symptomfria men det är bara att boka in sig för PCR test i alla fall (smittspårning)…
Vi kom precis på det, men tack för påminnelsenSka ni i er region fortfarande smittspåra? Kolla det innan ni bokar tid
Kan inte hästarna hjälpa till att pulka ner vattnet? Så slår du två flugor i en smäll både motion och vatten? Det var slirigt på vägen idagGå hem och säg åt kollegan att göra detsamma.
Själv ligger jag i sängen och funderar på hur jag ska lyckas köra vatten till hästarna utan att fastna med bilen.
Tittar på ” Systrarna på Fredslund”
Jag har nerförsbacke så jag kan släppa dunkarna, problemet är att de åker längre och längre ner och det är jobbigt att bära upp dem i snön till tunnorna.Kan inte hästarna hjälpa till att pulka ner vattnet? Så slår du två flugor i en smäll både motion och vatten? Det var slirigt på vägen idag
För helvete! Med såna är det fan inte lustigt smittan skenar!!! Dels ska du isoleras, som du ju vet givetvis! Och dels vila vid halsont för hjärtats skull.På väg hem, ringde chefen och fick tydligen inte jobba hemifrån? Jag har ont i halsen, är inte döende.
Är nu både förkylkännande och förbannad.