Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm... funderar på om jag borde gå hem. Känner mig lite diffus.
Typ känningar i halsen och bihålor. Huvudvärk. Lite trött i kroppen. Men inte som att jag har jätteklara symptom. 🤔
Roliga är att 2/4 på enheten är hemma sjuka i dag. Alltså - går jag hem är det en stackare kvar. Stackaren som blir kvar har beskrivit att han känner ungefär samma.

Är jag en hemsk människa som nästan vill att det ska bli så att alla är hemma? Bara så jag kan säga "Vad var det jag sa?" och skratta elakt när hela skolan får panik, ingen kan få access någonstans och allt bara slutar funka? :angel:
 
Hmm... funderar på om jag borde gå hem. Känner mig lite diffus.
Typ känningar i halsen och bihålor. Huvudvärk. Lite trött i kroppen. Men inte som att jag har jätteklara symptom. 🤔
Roliga är att 2/4 på enheten är hemma sjuka i dag. Alltså - går jag hem är det en stackare kvar. Stackaren som blir kvar har beskrivit att han känner ungefär samma.

Är jag en hemsk människa som nästan vill att det ska bli så att alla är hemma? Bara så jag kan säga "Vad var det jag sa?" och skratta elakt när hela skolan får panik, ingen kan få access någonstans och allt bara slutar funka? :angel:
Tycker ni ska gå hem bägge två, låt skolan få panik, det är inte ert problem.
 
Hmm... funderar på om jag borde gå hem. Känner mig lite diffus.
Typ känningar i halsen och bihålor. Huvudvärk. Lite trött i kroppen. Men inte som att jag har jätteklara symptom. 🤔
Roliga är att 2/4 på enheten är hemma sjuka i dag. Alltså - går jag hem är det en stackare kvar. Stackaren som blir kvar har beskrivit att han känner ungefär samma.

Är jag en hemsk människa som nästan vill att det ska bli så att alla är hemma? Bara så jag kan säga "Vad var det jag sa?" och skratta elakt när hela skolan får panik, ingen kan få access någonstans och allt bara slutar funka? :angel:
Gå hem, man ska göra det vid minsta lilla symptom!
 
Jag är arg på corona-skiten :mad:
Nu är det så mycket covid-fall överallt så mamma vågar inte ha oss (mig och min bror) hos henne, vilket betyder att vi åter igen bor hos pappa på obestämd tid. Inte för att det egentligen är något fel med det. Men detta viruset har tagit så mycket tid ifrån oss :down:

Jag vet att det finns många som har det värre och förlorat tex partner, förälder, släkting eller nära kompis. Jag vet att det bara är tillfälligt som vi inte kan bo hos mamma. Men jag är ändå sur. Tycker att detta viruset stulit nog med tid från oss alla nu, så nu kan det gott ta och försvinna :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 052
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 051
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 650
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp