Jösses dessa väderomslag.....Ett gäng plusgrader och regnskurar när vi la oss igår kväll. Nu tidigt på morgonen är det lika många minusgrader och lite snö istället. Det enda som är likadant är väl den förbaskade blåsten .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker ni ska gå hem bägge två, låt skolan få panik, det är inte ert problem.Hmm... funderar på om jag borde gå hem. Känner mig lite diffus.
Typ känningar i halsen och bihålor. Huvudvärk. Lite trött i kroppen. Men inte som att jag har jätteklara symptom.
Roliga är att 2/4 på enheten är hemma sjuka i dag. Alltså - går jag hem är det en stackare kvar. Stackaren som blir kvar har beskrivit att han känner ungefär samma.
Är jag en hemsk människa som nästan vill att det ska bli så att alla är hemma? Bara så jag kan säga "Vad var det jag sa?" och skratta elakt när hela skolan får panik, ingen kan få access någonstans och allt bara slutar funka?
Gå hem, man ska göra det vid minsta lilla symptom!Hmm... funderar på om jag borde gå hem. Känner mig lite diffus.
Typ känningar i halsen och bihålor. Huvudvärk. Lite trött i kroppen. Men inte som att jag har jätteklara symptom.
Roliga är att 2/4 på enheten är hemma sjuka i dag. Alltså - går jag hem är det en stackare kvar. Stackaren som blir kvar har beskrivit att han känner ungefär samma.
Är jag en hemsk människa som nästan vill att det ska bli så att alla är hemma? Bara så jag kan säga "Vad var det jag sa?" och skratta elakt när hela skolan får panik, ingen kan få access någonstans och allt bara slutar funka?
Jag lutar åt hemgång. Tänkte att jag äter min frukost först ifall det är att jag behöver lite mat men det känns inte bättre nu efteråt.Tycker ni ska gå hem bägge två, låt skolan få panik, det är inte ert problem.
Gå hem och säg åt kollegan att göra detsamma.Jag lutar åt hemgång. Tänkte att jag äter min frukost först ifall det är att jag behöver lite mat men det känns inte bättre nu efteråt.
gå hem och ta hand om digJag lutar åt hemgång. Tänkte att jag äter min frukost först ifall det är att jag behöver lite mat men det känns inte bättre nu efteråt.
ta hand om digPå väg hem, ringde chefen och fick tydligen inte jobba hemifrån? Jag har ont i halsen, är inte döende.
Är nu både förkylkännande och förbannad.
Då går du bums hem och VILAR, och våga inte gå till jobbet imorgon för då kommer jag och släpar hem dig igen.På väg hem, ringde chefen och fick tydligen inte jobba hemifrån? Jag har ont i halsen, är inte döende.
Är nu både förkylkännande och förbannad.
Blåser styv nordlig kuling och snöflingor yr
Idag får nog man hålla sig inne