Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åkte in till dialys på SNORHAL väg i morse. Riksvägen är en 100-väg men till och med jag som annars är rätt frisk med gaspedalen höll runt 60. Ändå släppte det emellanåt och bilen ville vandra i sidled. Snacka om 100-procentig koncentration. :crazy:

Hade hoppats på bättre väglag vid hemfärd men det var bara en aning bättre.
Det blåser friskt men solen skiner från blå himmel. Märkligt väder.
 
Funderar på om jag ska försöka ta mig ut bland folk.
Fick rejäl frossa igår och på morgonen men nu är jag nästan normal
Ska börja med att hitta riktiga kläder :rofl::laugh:
 

Bifogade filer

  • received_309017344520047.jpeg
    received_309017344520047.jpeg
    27,8 KB · Visningar: 84
Har skickat handlingslista till bästa pappa som fixar handlingen åt mig i dag. Börjar bli lite skralt i kylskåpet och jag ska ju helst inte ut bland folk även om känslan av förkylning fortfarande är superdiffus.

Nu ligger jag och distraherar bästa kompisen som äntligen tagit tag i att ta vaccinet (hon är paniskt rädd för både nålar och biverkningar på nivån dödsångest). Skickar massa kul bilder på hennes katt som kattunge och peppar som värsta coachen. :D
Hennes pappa har lovat att ta hand om henne i kväll och I morgon ifall hon får biverkningar och hjälpa henne genom ångesten, och jag ska ringa henne sen och distrahera.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 056
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 051
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 653
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Parfym
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp