Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trodde dom sov så här års. I alla fall i Sverige.Kom precis in efter kvällskiss med våfflan. Vi mötte en igelkott!
Det ska dom nog göra här också egentligen, men det är ju ingen ordning på vädret. Vi hade sexton plus i December. Jag undrar om de inte bara gömmer sig de korta perioder det är riktigt kallt. Jag hittar daggmaskar på gatorna när det regnar också så mat finns det nog.Trodde dom sov så här års. I alla fall i Sverige.
Jag började plugga 2011. Visst har jag pysslat med lite annat också längs vägen, men med strax över 410hp och har precis påbörjat en masteruppsats så kan jag säga... Säg till när du vet, för jag vet fortfarande inteFunderar på om jag skulle plugga något nu när jag inte riktigt vet vad jag ska göra med mitt liv. Men vad?
Fast jo... Cecilia Vasa kan man väl se upp till lite? Pirat på Östersjön, smugglade grejer i sina båtar (och ganska mycket en Vasa också, men lite cool är hon ändå ^^)Sitter och börjar överväga om man kan väva in något om drottning Kristina i en rapport om ledarskap, typ "drottning Kristina var en högst ofrivillig ledare enligt henne själv men sen var hon ju kung så hon kom inte undan och abdikerade, och sen ångrade hon sig ett par år senare men då fick hon tji för då var det någon annan som var kung. Summa summarum, vill du leda så var kung hela tiden. Don't be like drottning Kristina, eller någon annan av Vasaätten för den delen.".
Lättare sagt än gjort.Det här med att sova senast klockan 23 går ju sådär...
16+? Galet. Tycker vi har haft illa nog med 6+ idag.Det ska dom nog göra här också egentligen, men det är ju ingen ordning på vädret. Vi hade sexton plus i December. Jag undrar om de inte bara gömmer sig de korta perioder det är riktigt kallt. Jag hittar daggmaskar på gatorna när det regnar också så mat finns det nog.
Helt galet! Just nu är det visserligen bara runt +3 och det blir säkert frost inatt igen, men det växlar så stort. @Mineur postade ju om blommande körsbärsträd i Glasgow tidigare.16+? Galet. Tycker vi har haft illa nog med 6+ idag.
Men då! Bara att plocka upp och tvångsgosa!Vavvan ligger och sover i sin korg i samma rum och jag har separationsångest
Verkar tyvärr som fler har vaknat nu. Hittar man någon så ska man försöka och hjälp dom.Trodde dom sov så här års. I alla fall i Sverige.