Vad gör vi? Del CXLII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Scandi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 007
  • Visningar Visningar 85 388
Status
Stängd för vidare inlägg.
Går ut från porten. Ser en snubbe i prickiga kalsonger. Alltså utomhus. Jahaja….?

9D53C14B-98F6-40DA-9CC0-1B5BDF8EAD88.gif

Ja, liksom.. Det är inte direkt varmt ute. 🤷‍♀️ Hoppas det var thermo-kallingar! 🥶😅
Du bor ju också där det kan vara en hel del andra människor. 👀

Kändes ngt mer rimligt att jag någon gång såg grannen iförd slitna, vita yfrontare när vi bodde på landet utan övriga grannar och han trodde vi inte var hemma. 😅

Nej var typ bomullskallingar. Utelåst? Dumpad? Utkastad och fick inte ligga pga fula kallingar? (Sista iofs nästan rimligt). Många frågor 😅

Suck, däckade halv elva i går kväll. Vaknade för en och en halv timme sedan. Kan inte somna om, och ju mer jag försöker somna om desto sämre går det. Nu har jag gett upp och googlar recept på poké bowl med marinerad lax och har ett fruktansvärt sug efter honungsvåfflor.

Suck, däckade halv elva i går kväll. Vaknade för en och en halv timme sedan. Kan inte somna om, och ju mer jag försöker somna om desto sämre går det. Nu har jag gett upp och googlar recept på poké bowl med marinerad lax och har ett fruktansvärt sug efter honungsvåfflor.

Sa gor jag ocksa. Kan inte sova ... "vad ska jag gora da medan jag ligger vaken"🤔 "Jag vet, jag googlar recept pa olika goda grejor"🙄🤯 "Det ar sa braaaa ... for da blir jag hungrig ocksa" :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 55 56 57
Svar
1 132
· Visningar
56 051
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 8 9 10
Svar
182
· Visningar
9 216
Senast: Palermo
·
Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
26
· Visningar
1 952
Senast: Rie
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
66 918