Löser alla problem i ett!Ta en larv, rent protein och mycket nyttigare än skräpmat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Löser alla problem i ett!Ta en larv, rent protein och mycket nyttigare än skräpmat.
Särskilt onyttigt för dem i ens närhet tänker jag.Sätter väckarklockan på 04 imorgon. Alldeles för tidigt. Kan inte vara nyttigt att behöva gå upp så tidigt
Det är inte bara med maten det svänger här med två med ADHD i huset.Fast sådär funkar ju jag också - gör inte alla det? Ätandet går i 'skov' liksom.
Bäst är när jag får dille på ramen-nudlar. Billigaste månaden!
Nej det kan jag tänka mig! Det lät bara så väldigt välbekant med maten - kan tänka mig att det hör ihop lit emed singelhushåll också.Det är inte bara med maten det svänger här med två med ADHD i huset.
Så jävla otrendigt med prickigt!Går ut från porten. Ser en snubbe i prickiga kalsonger. Alltså utomhus. Jahaja….?
Visa bifogad fil 80080
Så jävla otrendigt med prickigt!
Nej det kan jag tänka mig! Det lät bara så väldigt välbekant med maten - kan tänka mig att det hör ihop lit emed singelhushåll också.
Ja, liksom.. Det är inte direkt varmt ute. Hoppas det var thermo-kallingar!Haha nej men vad pågår? Liksom riktiga KALLINGAR
Ja, liksom.. Det är inte direkt varmt ute. Hoppas det var thermo-kallingar!
Du bor ju också där det kan vara en hel del andra människor.
Kändes ngt mer rimligt att jag någon gång såg grannen iförd slitna, vita yfrontare när vi bodde på landet utan övriga grannar och han trodde vi inte var hemma.
Svensexa? Kidnappad? Tvättdag?Nej var typ bomullskallingar. Utelåst? Dumpad? Utkastad och fick inte ligga pga fula kallingar? (Sista iofs nästan rimligt). Många frågor
Svensexa? Kidnappad? Tvättdag?
Jättemånga frågor!
Suck, däckade halv elva i går kväll. Vaknade för en och en halv timme sedan. Kan inte somna om, och ju mer jag försöker somna om desto sämre går det. Nu har jag gett upp och googlar recept på poké bowl med marinerad lax och har ett fruktansvärt sug efter honungsvåfflor.
Kappa är aldrig felKänner att jag skulle behöva muntra upp mig med ngt. Kanske en kappa. Haha löser skor. Eller ngt annat kul hehe.