Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Går ut från porten. Ser en snubbe i prickiga kalsonger. Alltså utomhus. Jahaja….?

9D53C14B-98F6-40DA-9CC0-1B5BDF8EAD88.gif

Ja, liksom.. Det är inte direkt varmt ute. 🤷‍♀️ Hoppas det var thermo-kallingar! 🥶😅
Du bor ju också där det kan vara en hel del andra människor. 👀

Kändes ngt mer rimligt att jag någon gång såg grannen iförd slitna, vita yfrontare när vi bodde på landet utan övriga grannar och han trodde vi inte var hemma. 😅

Nej var typ bomullskallingar. Utelåst? Dumpad? Utkastad och fick inte ligga pga fula kallingar? (Sista iofs nästan rimligt). Många frågor 😅

Suck, däckade halv elva i går kväll. Vaknade för en och en halv timme sedan. Kan inte somna om, och ju mer jag försöker somna om desto sämre går det. Nu har jag gett upp och googlar recept på poké bowl med marinerad lax och har ett fruktansvärt sug efter honungsvåfflor.

Suck, däckade halv elva i går kväll. Vaknade för en och en halv timme sedan. Kan inte somna om, och ju mer jag försöker somna om desto sämre går det. Nu har jag gett upp och googlar recept på poké bowl med marinerad lax och har ett fruktansvärt sug efter honungsvåfflor.

Sa gor jag ocksa. Kan inte sova ... "vad ska jag gora da medan jag ligger vaken"🤔 "Jag vet, jag googlar recept pa olika goda grejor"🙄🤯 "Det ar sa braaaa ... for da blir jag hungrig ocksa" :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 387
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
80 81 82
Svar
1 629
· Visningar
43 776
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka