Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Går ut från porten. Ser en snubbe i prickiga kalsonger. Alltså utomhus. Jahaja….?

9D53C14B-98F6-40DA-9CC0-1B5BDF8EAD88.gif
 
Ja, liksom.. Det är inte direkt varmt ute. 🤷‍♀️ Hoppas det var thermo-kallingar! 🥶😅
Du bor ju också där det kan vara en hel del andra människor. 👀

Kändes ngt mer rimligt att jag någon gång såg grannen iförd slitna, vita yfrontare när vi bodde på landet utan övriga grannar och han trodde vi inte var hemma. 😅

Nej var typ bomullskallingar. Utelåst? Dumpad? Utkastad och fick inte ligga pga fula kallingar? (Sista iofs nästan rimligt). Många frågor 😅
 
Suck, däckade halv elva i går kväll. Vaknade för en och en halv timme sedan. Kan inte somna om, och ju mer jag försöker somna om desto sämre går det. Nu har jag gett upp och googlar recept på poké bowl med marinerad lax och har ett fruktansvärt sug efter honungsvåfflor.
 
Suck, däckade halv elva i går kväll. Vaknade för en och en halv timme sedan. Kan inte somna om, och ju mer jag försöker somna om desto sämre går det. Nu har jag gett upp och googlar recept på poké bowl med marinerad lax och har ett fruktansvärt sug efter honungsvåfflor.

Sa gor jag ocksa. Kan inte sova ... "vad ska jag gora da medan jag ligger vaken"🤔 "Jag vet, jag googlar recept pa olika goda grejor"🙄🤯 "Det ar sa braaaa ... for da blir jag hungrig ocksa" :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
54 55 56
Svar
1 101
· Visningar
30 896
Senast: MJLee
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 328
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp