Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
60A7231E-7E15-42CC-BDD0-FEE452D72F76.jpeg

min sysselsättning idag och dottern kidnappade dem till hennes julshop. Minientrepenör som tjänar pengar och hälften går till änglar mot cancer. Så ikväll får jag åka och köpa mer tomteluvor
 
Är otymplig och tjurig idag, tänkte gå till gymmet men jag är bara SÅ LESS på att vanka runt där som en framtung groda och kunna göra hälften av vad jag är sugen på. Så SJUKT oinspirerande, vecka efter vecka. Så nu har jag gnällt till maken och förvarnat om att de sista två gravidmånaderna kommer att bli gnällmånader.

Nu har jag i varje fall bestämt mig för att ta en krispig promenad med hunden i stället. Lite frisk luft och rörelse kommer nog göra mig gladare!
 
Har lite roligt åt en i min bekantskapskrets. Hen visade lite fint ett inlägg på Facebook om att en vaccinationsbuss ska finnas i närheten senare. Det är tydligt att hen tycker att jag ska gå dit, men det sägs inte utan det bara hintas om det.

I somras när vi pratade om vaccin så hade jag inte coronavaccinerat mig än, men det har jag nu. Eftersom jag inte skrivit om det stort på Facebook så har hen missat det. Men, inte att hen någon gång frågar om det nu utan det bara tas för givet att jag är ovaccinerad och pratas massor om att "alla borde vaccinera sig", vilket jag då instämmer i.

Det ska bli intressant att se om personen någon gång kommer sig för att faktiskt fråga mig :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
54 55 56
Svar
1 113
· Visningar
31 158
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 328
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp