Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken meny, jag tar glatt ALLTFörrätt
Broccolisoppa med lagrad svecia
Varmrätter
Rödbetsbiffar och ugnsstekt spetskål, brynt smör och dillmajonäs
Ugnsstekt sej med råstekt potatis, rostad broccoli och roulliesås
Älgfärslimpa med svampsås, syltad zucchini, rårörda lingon och kokt potatis
Och alltid med hembakt bröd och jättefräscha sallader etc.
Och bara 10 min bort med bilen. Vilket ju är NÄRA här i obygden.
Vem hindrar dig från att göra det nu?En timma kvar till jag får gå och lägga mig.
Det faktum att jag kommer vakna mitt i natten igen om jg somnar för tidigt.Vem hindrar dig från att göra det nu?
Sätter väckarklockan på 04 imorgon. Alldeles för tidigt. Kan inte vara nyttigt att behöva gå upp så tidigt
Nej det är inte nyttigtSätter väckarklockan på 04 imorgon. Alldeles för tidigt. Kan inte vara nyttigt att behöva gå upp så tidigt
Fast sådär funkar ju jag också - gör inte alla det? Ätandet går i 'skov' liksom.Det tog några mål. Men sen var älgfärsen inte så kul längre.
Hej ADHD liksom!
”Ååååh, vad gott med älgfärs! Det här är livets mat! Vill aldrig äta ngt annat.”
Också jag, några dagar senare:
”Varför är en älgjävel så stor? Varför köpte vi så mycket av det här klafset? Åh, soppa! Soppor är ju livets käk!”
Ta en larv, rent protein och mycket nyttigare än skräpmat.Fick extra stora larver i posten idag, så det är dags att mata extra stora spindlar.
Egentligen är jag dundersugen på skräpmat själv så det kan ju vara bra idé med något som inte retar aptiten tänker jag.