I storstanGår ut från porten. Ser en snubbe i prickiga kalsonger. Alltså utomhus. Jahaja….?
Visa bifogad fil 80080
Trodde sånt bara sågs på landet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I storstanGår ut från porten. Ser en snubbe i prickiga kalsonger. Alltså utomhus. Jahaja….?
Visa bifogad fil 80080
Förstår inte riktigt din sista mening, men det finns ju aminosyror som innehåller svavel? Eller säger de att svavel innehåller aminosyror?Försöker efter påhejning av kollegor desperat förklara ett grovt faktafel som förekommer på en fodertillverkares hemsida men de vägrar förstå vad jag menar De propsar bestämt på om att svavel visst det innehåller aminosyror, jo men tjena...
Exakt så. De har liksom vänt på det och jag försöker få dem att inse att det är tvärtom.Förstår inte riktigt din sista mening, men det finns ju aminosyror som innehåller svavel? Eller säger de att svavel innehåller aminosyror?
Börjat med astmamedicin morgon och kväll sen ett par månader tillbaka och har två frågor...
1. Vem fan kom på att kalla det muntorsk, det låter ju jeeeteäckligt?
2. Kan det klia satan och se ut som halsfluss?
Tycker jag är duktig på att skölja med vatten efter varje inhalation men man undrar ju.
Fö. känns det hittills ICKE värt att ha åkt till skolan, jag hade kunnat sova tills nu
Muntorsk låter ju som den delikat rätt på finrestaurang
Spontanbokade en klippning på lokala hårsalongen efter lunch. Mitt hår är nog tacksamt efter år av hemmafärgningar och klipp med kökssaxen... Tidigare fick det stå ut med hårmodellandet så det är verkligen extremer motsatta sidor av spektrumet.
Nu ska jag bara luska ut hur jag ska klippa det, kanske lite curtain bangs? Vad heter det ens på svenska så att frisören förstår?
Gardinlugg!
Tack! Jag var osäker på om frisören hade trott jag var dum i huvudet om jag försökte mig på direktöversättning
Lyssnar på en tre timmar lång föreläsning som jag tror inte innehåller något nytt men jag måste ju lyssna eftersom jag inte vet.