Haha i min kallelse till kardiologen imorgon.
”passande klädsel samt lämpliga gymnastikskor”
Snälla kan du inte dyka upp i sockeplast?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha i min kallelse till kardiologen imorgon.
Ha så roligt på cykeln! eller jag vet inte om du får träffa cykeln men misstänker det!Haha i min kallelse till kardiologen imorgon.
Tydligen ska min bil bli klar idag så den kan hämtas imorgon. Frågan är om de gjort mer än servat den eftersom tiden idag var för just service
Shipping agent har igår sagt att den stora försändelse som skulle kommit igår ska komma på onsdag. Eftersom vi sagt till shipping agent att sambo inte kan ta emot onsdagar.
Sambo lyckades få tag shipping agent i morse. Då skulle det helt plötsligt komma i eftermiddag, runt kl 15-16. Så sambo avbokar dagens jobb för att kunna vara där till 16.
Kl 09 ringer en av grannarna på lagret och säger att det står en lastbil där med våra saker. Han hade då fått långa en teleskoptruck av han som äger gården och kunde då lyfta av sakerna från lastbilen.
Vad i helvete liksom!?
Tänk om grannen inte varit där? Tänk om han inte kunde köra truck? Tänk om det inte funnits annan truck att låna? Vår är ju inlåst på vårt lager dit bara vi har nycklar och kod.
Ja du, man känner sig ju inte direkt sugen på att behålla just det företaget..Den dära personen kanske är sugen på en ny karriär