Fine dinning är bortslösat på mig,ge mig kalopps,köttbullar o mos, vanlig hederlig matJa, någon fine dining har vi inte här ute. Men jag hade gärna ätit allt på listan. Kan spela in att jag är jättehungrig också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fine dinning är bortslösat på mig,ge mig kalopps,köttbullar o mos, vanlig hederlig matJa, någon fine dining har vi inte här ute. Men jag hade gärna ätit allt på listan. Kan spela in att jag är jättehungrig också.
Jag är katastrof när det kommer till kött. Jag vill ha very, very, very, very well Done. Alltså en skosula! Alla tycker jag saknar matkultur.Fine dinning är bortslösat på mig,ge mig kalopps,köttbullar o mos, vanlig hederlig mat
Samma här ,kockarnas mardrömJag är katastrof när det kommer till kött. Jag vill ha very, very, very, very well Done. Alltså en skosula! Alla tycker jag saknar matkultur.
okej, det där överlevde jag ju. Gott men inte jättespännande - det hade varit värre om jag inte äntligen haft älgfärs i frysen själv!Förrätt
Broccolisoppa med lagrad svecia
Varmrätter
Rödbetsbiffar och ugnsstekt spetskål, brynt smör och dillmajonäs
Ugnsstekt sej med råstekt potatis, rostad broccoli och roulliesås
Älgfärslimpa med svampsås, syltad zucchini, rårörda lingon och kokt potatis
Och alltid med hembakt bröd och jättefräscha sallader etc.
Och bara 10 min bort med bilen. Vilket ju är NÄRA här i obygden.
Funkade lika för migg.Är faktiskt lite öm där jag fick covidvaccinet igår. Tredje gången gillt, de andra har inte känts öht säsongsinfluensan känns inte alls
Är faktiskt lite öm där jag fick covidvaccinet igår. Tredje gången gillt, de andra har inte känts öht säsongsinfluensan känns inte alls
Barnet fick vara hemma idag.
Jag ska skriva en uppgift och sen se ett antal föreläsningar men just nu har jag inte el i den delen av huset som modemet får sin el ifrån. Kul.
Och just nu fungerar inte skärmen på min dator. Vad bra. Precis vad jag behövde.
Skarvsladd?Barnet fick vara hemma idag.
Jag ska skriva en uppgift och sen se ett antal föreläsningar men just nu har jag inte el i den delen av huset som modemet får sin el ifrån. Kul.
Skarvsladd?