Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan ni inte lägga in en bild på era odlingar @sthu och @Sel skulle vara roligt att se hur det kan se ut :)?
IMG_20211119_063411.jpg
 
Jahaja jag är hemma igen! Hade gärna stannat i skogen och eldat i en vecka till minst men måste ta tag i ett gäng sjukvårds-relaterade grejer denna vecka vilket är en aning svårt att lösa på distans från skogen medelst röksignaler
 
Men skit också.
Hämtade penicilinet från apoteket. I lördags fick jag ett kuvert med mig hem från dialysen. Läser bipacksedeln och där står att jag inte får äta paracetamol samtidigt!
Paracetamol är det enda jag får ta (mot smärtan i operationssåren). Hur farao ska jag kunna sova nu?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
31 928
Senast: Sel
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp