Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inleder tredje veckan med b-uppsats. Suttit typ 9-17 med inte så mkt pauser typ varje dag och vill bara ha en dag där jag inte tänker på denna jävla uppsatsen mer. Jag har ett svagt minne på introduktionen till denna kurs sa de ”detta kommer bli roligt!” Eeeeh, när kommer det roliga? :cautious: Försöker övertala sambon att vi ska tröstköpa pizza ikväll iallafall :up:
 
Vi väntar en försändelse till lagret. Den är redan över en månad sen. Och i tordags lovade vår shipping agent att han skulle ge besked om när sakerna skulle komma idag iom att sambo måste vara där och ta emot med trucken.
Sambo har sedan dess jagat honom utan mer svar än att det skulle komma idag och att de inte kan lämna ut chaufförens nummer. Alltså har sambo väntat på lagret från kl 08 till nu. Ingen har kommit.. Och shipping agent svarar inte..:banghead:
 
Lillördag idag så åt nyss detta :d 0B8C87A7-E473-4001-A01B-E316689651CB.jpeg
Dvs brysselkål :love: lax med pepparrotssås och gratäng
 
Ska flyga. Frågade kabinpersonalen om de kunde lyfta upp min kabinväska. Inte supertung men jag har lite svårt att lyfta armarna över huvudet just nu. De ba ”nej det inte vårt jobb”.
Jahaja… men då dök en trevlig ung snubbe (passagerare) och löste det i riktig Mr Darcy-anda. Gött :D 👵🏼

Kan dock inte låta bli att tänka vad de gjort annars? Kastat ut mig? 😆
Sjukt dålig service! Såklart man hjälper till om någon frågar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
31 928
Senast: Sel
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp