Det går ju faktiskt att stänga in en TV i ett snyggt skåp, som man sedan bara öppnar när man ska titta....Men jag förstår det! Den förstör hela alltet. Måste nog bygga in den *gnuggar geniknölarna*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går ju faktiskt att stänga in en TV i ett snyggt skåp, som man sedan bara öppnar när man ska titta....Men jag förstår det! Den förstör hela alltet. Måste nog bygga in den *gnuggar geniknölarna*
Ja men exakt! Måste bara hitta ett passande skåp först. En nackdel med tv:n är att den står precis framför ett fönster och svårplacerad. Flyttas den behövs kikare för att se texten från soffanDet går ju faktiskt att stänga in en TV i ett snyggt skåp, som man sedan bara öppnar när man ska titta....
STOR TV i ett STORT skåp..... ??Ja men exakt! Måste bara hitta ett passande skåp först. En nackdel med tv:n är att den står precis framför ett fönster och svårplacerad. Flyttas den behövs kikare för att se texten från soffan
Nä svårt att berömma katten när man tycker synd om de stackars bytena...Ja, jag blir aldrig speciellt glad när min katt ger sig på fåglar och ekorrar....
Jo, precis. Jag bara suckar och skyfflar bort de sorgliga resterna.....Nä svårt att berömma katten när man tycker synd om de stackars bytena...
Jo är ju inte mycket annat...Jo, precis. Jag bara suckar och skyfflar bort de sorgliga resterna.....
Inleder tredje veckan med b-uppsats. Suttit typ 9-17 med inte så mkt pauser typ varje dag och vill bara ha en dag där jag inte tänker på denna jävla uppsatsen mer. Jag har ett svagt minne på introduktionen till denna kurs sa de ”detta kommer bli roligt!” Eeeeh, när kommer det roliga? Försöker övertala sambon att vi ska tröstköpa pizza ikväll iallafall
Igenkänningsfaktor: Alltför hög.Det här är mina dagar...
Visa bifogad fil 80045
Jag ska INTE googla vad det där kan tänkas vara.Åh nej! Varför gick jag NU in och kollade lunchmenyn på hotellet med livets mat?
Sååå hungrig!
FörrättJag ska INTE googla vad det där kan tänkas vara.
Och i min värld var allt det blääää,. utom lingonen o potatisen, tänk så olika vi människor ärFörrätt
Broccolisoppa med lagrad svecia
Varmrätter
Rödbetsbiffar och ugnsstekt spetskål, brynt smör och dillmajonäs
Ugnsstekt sej med råstekt potatis, rostad broccoli och roulliesås
Älgfärslimpa med svampsås, syltad zucchini, rårörda lingon och kokt potatis
Och alltid med hembakt bröd och jättefräscha sallader etc.
Och bara 10 min bort med bilen. Vilket ju är NÄRA här i obygden.
Ja, någon fine dining har vi inte här ute. Men jag hade gärna ätit allt på listan. Kan spela in att jag är jättehungrig också.Och i min värld var allt det blääää,. utom lingonen o potatisen, tänk så olika vi människor är