Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår kväll fick jag värsta ångestattacken på längre. Så jag fick ta en starkare vid behovs tablett...
I morse var jag super trött och höft :devil:gjorde ont så jag fick sjukanmäla mig
Hade tid till sjukgymnasten på min Vc i eftermiddags så jag gick dit. Blev inte mkt klokare av det besöket
 
Har tagit blodprov, utan några större problem. Var bara stick, vänta och så färdigt, inget grävande :up:. Tror inte ens att sjuksköterskan märkte av att jag inte klarade av det senaste gången. Stort framsteg och väldigt bra inför framtida blodprov.

Efter det mockade jag och promenerade med hästen, hon ville inte in :cautious:. Eller, hon springer ju inte iväg men kom inte till grinden, tror att det är för att det är lerigt där. Men jag hade joggingskor och vill helst inte bli genomblöt :cautious:
 
Varför händer sådana saker alltid mig? Håller lugnt och metodiskt på att sätta ihop nya datorn. Först så går katten runt bland alla högar med skruvar jag lagt ut igen och de hamnar i en stor hög. Sedan bestämde hon sig för att smaka och gå på moderkortet! Nej säger jag. Hon ignorerar mig. Jag lyfter ner henne, hon hoppar upp lika snabbt. Lyfter ner henne igen. Rädd att små bruna statiska katthår har grillat moderkortet innan det installerats.

Det är ganska spännande att sätta ihop en dator när man inte ser så mycket så det blir lite gissningar och skruvar som försvinner. Jag är en bit på väg iaf. Är lite orolig att jag tryckt lite väl hårt men tja, vi får se.

Jag har ett anti-statiskt armband som behöver grundas i något av metall. Har tejpat fast den i en nagelsax - som jag satte mig på, den vassa delen, eftersom jag glömt var jag la den :rofl:
 
Varför händer sådana saker alltid mig? Håller lugnt och metodiskt på att sätta ihop nya datorn. Först så går katten runt bland alla högar med skruvar jag lagt ut igen och de hamnar i en stor hög. Sedan bestämde hon sig för att smaka och gå på moderkortet! Nej säger jag. Hon ignorerar mig. Jag lyfter ner henne, hon hoppar upp lika snabbt. Lyfter ner henne igen. Rädd att små bruna statiska katthår har grillat moderkortet innan det installerats.

Det är ganska spännande att sätta ihop en dator när man inte ser så mycket så det blir lite gissningar och skruvar som försvinner. Jag är en bit på väg iaf. Är lite orolig att jag tryckt lite väl hårt men tja, vi får se.

Jag har ett anti-statiskt armband som behöver grundas i något av metall. Har tejpat fast den i en nagelsax - som jag satte mig på, den vassa delen, eftersom jag glömt var jag la den :rofl:
1. Du borde ha en drulleförsäkring om du inte har det. Någon som täcker både din och kattens klantighet
2. Katten borde också ha ett sånt armband.

;)
 
Varför händer sådana saker alltid mig? Håller lugnt och metodiskt på att sätta ihop nya datorn. Först så går katten runt bland alla högar med skruvar jag lagt ut igen och de hamnar i en stor hög. Sedan bestämde hon sig för att smaka och gå på moderkortet! Nej säger jag. Hon ignorerar mig. Jag lyfter ner henne, hon hoppar upp lika snabbt. Lyfter ner henne igen. Rädd att små bruna statiska katthår har grillat moderkortet innan det installerats.

Det är ganska spännande att sätta ihop en dator när man inte ser så mycket så det blir lite gissningar och skruvar som försvinner. Jag är en bit på väg iaf. Är lite orolig att jag tryckt lite väl hårt men tja, vi får se.

Jag har ett anti-statiskt armband som behöver grundas i något av metall. Har tejpat fast den i en nagelsax - som jag satte mig på, den vassa delen, eftersom jag glömt var jag la den :rofl:
Och en munkorg till katten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
57 58 59
Svar
1 166
· Visningar
32 488
Senast: Mineur
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp