Vad gör vi? Del CXLII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Scandi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 007
  • Visningar Visningar 85 707
Status
Stängd för vidare inlägg.
Somnar sannolikt ovaggad ikväll. Har bara en enda sak inplanerad imorgon. ska åka förbi ett par grannar. En för att bara umgås lite och en för att hämta ägg. Ska ha nattgäster i lill-stugan och vill inte bjuda på köpeägg :) Roligare med ägg i olika färger när man är på landet.

Resten av dagen ska jag göra platt intet. Elda och titta på Netflix.

Efter att jag väntat ut sederingen med god marginal innan hästarna fick lunchhö och sen gå ut igen åkte jag hem en sväng för att äta lite granna; när nervositeten hade släppt kände jag ju hunger sådär drygt 7 timmar efter frukost 🙃. Så köpte med en god köttbullebaguette på grovt bröd i närbutiken när jag ändå skulle hämta ett par paket :). Senare tillbaka och fixade boxen och nu middag till Halv åtta hos mig. Testade ett nytt recept; laxpasta med lime och honung, så gott! 😋.

Somnar sannolikt ovaggad ikväll. Har bara en enda sak inplanerad imorgon. ska åka förbi ett par grannar. En för att bara umgås lite och en för att hämta ägg. Ska ha nattgäster i lill-stugan och vill inte bjuda på köpeägg :) Roligare med ägg i olika färger när man är på landet.

Resten av dagen ska jag göra platt intet. Elda och titta på Netflix.

Det låter underbart!

Roar mig med en av mina födelsedagspresenter!
16370943900074613897802418252793.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 56 57 58
Svar
1 153
· Visningar
57 698
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 11 12 13
Svar
240
· Visningar
11 206
Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 207
Senast: Kakis
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 009