blev inte Ica, mådde för dåligt för detSka äta frukost nu och sedan åka ner till Ica
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
blev inte Ica, mådde för dåligt för detSka äta frukost nu och sedan åka ner till Ica
Kanske därför den var så billig på blocket det är deras tillfälliga soffa medans de bestämmer för vad de ska ha. De kasta ut den gamla och kunde inte bestämma vad för ny de skulle haJag såg bilden när jag scrollade nedifrån och upp. Tro mig, det där är INGEN vanlig soffa!
Ilandsproblem. När jag tappat så mycket vätska och därmed vikt så är mina byxor inte bara för stora. De är för långa också eftersom min minimala rumpa nu helt försvunnit. Så jag trampar på fållen och måste ha högre klackar för att inte snava på tyget.
Byxor är hopplösa att köpa. Jag hittar så sällan nåt jag vill ha. Det är enklare sommartid med svala fladdriga bomullsbyxor med resår i midjan.
Så ja, ilandsproblem de luxe.
Alltså, sy kan jag. Jag vill bara inte. De sitter skapligt uselt när jag tappat så många kg. Rätt omfattande jobb att få dem att sitta snyggt. Alltså inte bara längden som bekymrarDu har ingen bekant eller liknande som kan hjälpa dig att lägga upp för en billig peng/gentjänst? Alt, inhandla en ask med säkerhetsnålar och lägg upp dem själv. Det blir inte vackert och man behöver komma ihåg att ta ut dem innan man tvättar, men det fungerar.
Alltså, sy kan jag. Jag vill bara inte. De sitter skapligt uselt när jag tappat så många kg. Rätt omfattande jobb att få dem att sitta snyggt. Alltså inte bara längden som bekymrar