Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är en skärm i varje dörr, precis under fönstret, som visar en bild av det som kameran ser. Förstår inte vitsen med det, men Audi tyckte nog det var coolt :p
Haha! Som att köpa sig problem, men ja det syns definitivt.

Edit: kanske en poäng om de installerar någon sorts backningskameravariant. Ev kommer en ifrån det där att ”objekt i spegeln kan vara närmare än de ser ut”-grejen.
 
Haha! Som att köpa sig problem, men ja det syns definitivt.

Edit: kanske en poäng om de installerar någon sorts backningskameravariant. Ev kommer en ifrån det där att ”objekt i spegeln kan vara närmare än de ser ut”-grejen.
Eller hur :D Även om jag fascineras av elbilar och massor av tekniska lösningar på problem man inte visste fanns så tänker jag hela tiden "Det där kommer gå sönder...", och så tänker jag på min gamla Micra som inte ens hade elhissar till fönstren, allt var manuellt på den. Den bilen var SÅ bra, för den var snäll och fungerade alltid klockrent oavsett väder osv.

Jag hann notera att bilen som vi såg hade en stor(!) skärm inne också, som säkert är backkamera och alla möjliga fiffiga grejer på en gång. Kollade också närmare på blocket nu och konstaterade att en sådan bil lätt kan kosta närmare 1 miljon. Det var en del :cautious:
 
Själv föredrar jag soffan 🤷‍♀️

5D5A538A-6C33-4EDD-B2C2-ED5D27E39C6D.jpeg
 
FK har skickat hundra (ok överdrivet men nästan) mail till mig. De verkar oerhört taggade. Fattade inte varför de mailade mig på Kivra först. Fattar nu att alla läkares mailar intyg till dom som jag tydligen förväntas agera på.
Har läkarna sjukskrivit dig så ska väl fk göra en bedömning om du ska få sjukpenning?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
30 542
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 573
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 323
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp