Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en skärm i varje dörr, precis under fönstret, som visar en bild av det som kameran ser. Förstår inte vitsen med det, men Audi tyckte nog det var cooltHur såg det ut på insidan? Nyfiken.
Haha! Som att köpa sig problem, men ja det syns definitivt.Det är en skärm i varje dörr, precis under fönstret, som visar en bild av det som kameran ser. Förstår inte vitsen med det, men Audi tyckte nog det var coolt
Varit på arbetsintervju. Och jag vet inte.. Klarar jag av att jobba just nu?
Hjärnan är kaos och jag är rädd att det blir värre om jag går tillbaka till jobb innan jag mår bättre.
Ska prata med psykologen på måndag så får jag se vad han tycker.
Eller hur Även om jag fascineras av elbilar och massor av tekniska lösningar på problem man inte visste fanns så tänker jag hela tiden "Det där kommer gå sönder...", och så tänker jag på min gamla Micra som inte ens hade elhissar till fönstren, allt var manuellt på den. Den bilen var SÅ bra, för den var snäll och fungerade alltid klockrent oavsett väder osv.Haha! Som att köpa sig problem, men ja det syns definitivt.
Edit: kanske en poäng om de installerar någon sorts backningskameravariant. Ev kommer en ifrån det där att ”objekt i spegeln kan vara närmare än de ser ut”-grejen.
Har läkarna sjukskrivit dig så ska väl fk göra en bedömning om du ska få sjukpenning?FK har skickat hundra (ok överdrivet men nästan) mail till mig. De verkar oerhört taggade. Fattade inte varför de mailade mig på Kivra först. Fattar nu att alla läkares mailar intyg till dom som jag tydligen förväntas agera på.
Har läkarna sjukskrivit dig så ska väl fk göra en bedömning om du ska få sjukpenning?
Påminner om när jag skulle prova studera en kurs, då fick jag automatiskt ansökningsblankett från CSN som tydligen tyckte att jag skulle ha studiemedel.Ja men det verkar som att jag isf ska ansöka om det. Har inte orkat sätta mig in i det. Fattade inte att läkarna mailade dit