Sant!Man får inte glömma att landet är stort och hyser många olika verkligheter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant!Man får inte glömma att landet är stort och hyser många olika verkligheter.
Precis den jag läste också.Det var så jag tyckte också, jag tror vi läst samma blaska (Dom väntade barn och han hade tagit ett extra jobb...)
Men jag tyckte att det gick stick-i-stäv mot vad våran egen USA-korre @hastflicka säger, så då måste jag ju fråga
Och mycket riktigt så var det ytterligare en snyfthistoria i "svensk" press
Ja, han kan bli lite handlingsförlamad när sånt händer och jag ville gärna att åtminstone möblerna skulle räddas.DU fick städa när maken välte ut ett vinglas?
Vad pluggar du till?Var upp och släppte in pojkarna och så fick de sina pyjamasar Märks att vi dragit ned hästantalet, nu har vi samma temperatur i stallet som ute. Förr när de var fler värmde de upp rätt rejält tillsammans.
Trulbert måste ha pyjamas han är ju klippt och Palle blir sur och grinig när han fryser om maten tar slut och äter upp boxinredningen som protest trots att de får sista fordringen sent. Så hoppas de ska bli lugnare nu när han också krupit i täcke ikväll.
Alltid mysigt och släppa in dem och borsta, massera och pyssla med dem innan man släcker ned för kvällen. Nu te dags och mera pluggande Väck mig när terminen är över tack.
Förskollärare halvvägs igenom utbildningen.Vad pluggar du till?
Förskollärare halvvägs igenom utbildningen.
Köper färdiga krustader, fyller med mild mjukost, hackad färsk jalapeno, mer mjukost och toppar med riven lagrad ost. In i ugnen ca 10 min på 225 grader tills osten smält och fått färg. Så gott och så enkelt!Hur gör du chili cheese?
Han var modig! räknar med 150-200 g per skalle när jag gör köttfärsrätter men självklart får man öka vid tacos men inte till 650g!Köpte 1 kg köttfärs till nacho-tallrikar. Tänkte att det blir ju bra med minst 2 mål av det.
Men nej då.. Sambo fick steka och göra i ordning. Människan har då alltså lagt upp natchos, ost och ALL köttfärs på 2 tallrikar. Och sen på med grönsaker, guacamole etc. Han åt hela sin och nästan halva min.
Sen satt han och ynkade sig i soffan med mage som såg ut som han var gravid med 27 tacos. Den var helt stenhård!
Hur kunde han tro att ca 650 gr köttfärs skulle kännas som en smekning liksom.
Modig? Dum?Han var modig! räknar med 150-200 g per skalle när jag gör köttfärsrätter men självklart får man öka vid tacos men inte till 650g!
Ytterligare en man som behöver nya minneskretsar!Modig? Dum?
Måttfullhetens mästare.. Aldrig lär han sig heller.
Det är så svårt. Kailzies saker dräller fortfarande i hela huset, jag har inte lyckats göra mig av med en enda.Idag har jag med värk i hjärtat börjat plocka undan Ijas saker.
Jag kommer att skaffa ny katt men inte än.
Saknar henne så det gör ont varje dag.
Man får inte glömma att landet är stort och hyser många olika verkligheter.