Rörigt på jobbet. Eller egentligen inte så rörigt men en viss person gör det rörigt. (Nej, i det här fallet är det inte ens en intagen )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Moppat in mig och väntar på att golven ska torka - när jag moppar så gör jag det rum för rum och avslutar med arbetsrummet där det moppas fram till datorn längst in. Så nu kan jag inte ta mig härifrån
Ingen fara på taket - den blev jättegod trots det lilla missödet !Bakar mjuk pepparkaka ! Får hoppas att den blir bra. Jag lyckades nämligen glömma sockret när jag skulle vispa ägg och socker. Tyckte väl att blandningen såg lite väl gul ut...... Jag kom på det när jag hade öst i smör- och gräddfilblandningen (och det var ju tur att jag faktiskt kom på det ALLS!). Så då kändes det inte läge att vispa igen. Rörde därför bara i sockret i resten. Så nu är det bara att hålla tummarna för att det funkar.... Än så länge ser den helt okej ut. Har rest sig fint, osv.
Löner stiger kan vara en följd av att över 700000 har försvunnit och många av dem har varit. sen vet jag inte vad levnadskostnaderna är där men att jämföra med svenska förhållanden är nog inte rätt.