Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit en stor vecka! Tisdag Melbourne Cup (största galopp rejset varje år), sambons och min årsdag, så det blir alltid en rolig dag.
Back it up next day med "State of Origin" som är australiensk football mellan de två ledande staterna, bäst av 3...

Men mest av allt, sambon friade i tisdags, på vår tredje årsdag. Eller fjärde, hur man nu räknar :laugh: :love:

Åhhhh Grattis!!! <3
 
Tror jag tackat alla men om inte, tack snälla allihop :heart.
Dagen fortsatte toppenfint med en sväng till stallet och red ut med en stallkompis längs med en ny ridväg som är superfin och det blåste så hästarna var härligt på alerten :). Min häst har jag inte travat eller galopperat uppsuttet på , på nästan 2 veckor så var mycket härligt att göra det igen! <3 men jag höll igen lite med förnuft men pållan tyckte inte om det och låg på hårt :love:. Vi njöt nog ikapp! :heart. Underbar födelsedagsritt med tårta efteråt medan hästarna fick lunchhö :d
Nu ska jag ta mig ett bad, tänker ta med kaffe och lite marabouchoklad och sen blir det en andra sväng till stallet för att fixa boxen och insläpp :).
 
Varit hos läkare och passade på att bunkra på vägen hem. Höll inte på att få hem eländet. Vitkålshuvud, potatis, rödlök, fläskytterfilé på riktig rea och kycklingbitar likaledes på rea, mjölk, vita bönor på burk och lite annat tungt = med blyklump och eftersom jag behöver byta buss så var det ett elände. Men hemma nu, tack great flyng spaghettimonster.

Imorgon ska jag och fotografera mig och fixa nytt id-kort, jäkla tur att jag insåg det två veckor innan det gick ut.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 515
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 998
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 727
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp