Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stort grattis på födelsedagen @Malin_L :bump:

honeydukes-harry-potter-cake-scaled.jpeg
 
Har varit en stor vecka! Tisdag Melbourne Cup (största galopp rejset varje år), sambons och min årsdag, så det blir alltid en rolig dag.
Back it up next day med "State of Origin" som är australiensk football mellan de två ledande staterna, bäst av 3...

Men mest av allt, sambon friade i tisdags, på vår tredje årsdag. Eller fjärde, hur man nu räknar :laugh: :love:
 

Bifogade filer

  • IMG_20201104_154716_963.webp
    IMG_20201104_154716_963.webp
    128,4 KB · Visningar: 88
Har varit en stor vecka! Tisdag Melbourne Cup (största galopp rejset varje år), sambons och min årsdag, så det blir alltid en rolig dag.
Back it up next day med "State of Origin" som är australiensk football mellan de två ledande staterna, bäst av 3...

Men mest av allt, sambon friade i tisdags, på vår tredje årsdag. Eller fjärde, hur man nu räknar :laugh: :love:
Grattis!! 😍
 
Har varit en stor vecka! Tisdag Melbourne Cup (största galopp rejset varje år), sambons och min årsdag, så det blir alltid en rolig dag.
Back it up next day med "State of Origin" som är australiensk football mellan de två ledande staterna, bäst av 3...

Men mest av allt, sambon friade i tisdags, på vår tredje årsdag. Eller fjärde, hur man nu räknar :laugh: :love:
Wow grattis! :)
Är så konstigt att se sol och palmer och blå himmel och så säger någon "i Tisdags" O_o:cautious: :rofl:
 
Wow grattis! :)
Är så konstigt att se sol och palmer och blå himmel och så säger någon "i Tisdags" O_o:cautious: :rofl:

Haha jaa ibland nyper vi oss i armarna och säger hur bra vi har det och att inte glömma bort var vi bor. Det är ju en vardag här med sas och ibland måste man stanna upp och komma ihåg att vi är lyckligt lottade (även om jag ibland ändå saknar tom snöslask från Sverige när det blir sådär äckligt varmt med 80% luftfuktighet dec-mars) :laugh:
 
Har varit en stor vecka! Tisdag Melbourne Cup (största galopp rejset varje år), sambons och min årsdag, så det blir alltid en rolig dag.
Back it up next day med "State of Origin" som är australiensk football mellan de två ledande staterna, bäst av 3...

Men mest av allt, sambon friade i tisdags, på vår tredje årsdag. Eller fjärde, hur man nu räknar :laugh: :love:

Grattis!! :love:
 
Nämen! Inte bara Ikaros är tillbaka utan Punken är också här. (Tror jag, Punken ser mer ut som vilken supertjock talgoxe som helst, svårare att känna igen och mer skygg)
Eller så är det en partner till Ikaros, det kanske blir ny generation? :love:

Fortfarande bara en student och tre medarbetare på hela bygget. Tur att jag har talgoxarna att titta på. Måste köpa mera mat om de tänker vara tillbaka nu, det är slut och Ikaros stampar runt på fönsterbläcket och kräver mer :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 515
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 998
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 727
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp