Stort grattis på födelsedagen till både @Fjordfrälst och @Malin_L !
Och ett stort grattis till @Seabaz till förlovningen!
Tack så mycket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis på födelsedagen till både @Fjordfrälst och @Malin_L !
Och ett stort grattis till @Seabaz till förlovningen!
Tack så mycket!
Har varit en stor vecka! Tisdag Melbourne Cup (största galopp rejset varje år), sambons och min årsdag, så det blir alltid en rolig dag.
Back it up next day med "State of Origin" som är australiensk football mellan de två ledande staterna, bäst av 3...
Men mest av allt, sambon friade i tisdags, på vår tredje årsdag. Eller fjärde, hur man nu räknar
Grattis till förlovningen!Har varit en stor vecka! Tisdag Melbourne Cup (största galopp rejset varje år), sambons och min årsdag, så det blir alltid en rolig dag.
Back it up next day med "State of Origin" som är australiensk football mellan de två ledande staterna, bäst av 3...
Men mest av allt, sambon friade i tisdags, på vår tredje årsdag. Eller fjärde, hur man nu räknar
Tack! Känns inte som den är min än, går och blänger på den när jag är ute med hunden..
Gick det bra o provköra?
För ett par veckor sen stog jag innanför dörrarna på spårvagnen, redo att gå ut så fort dörrarna öppnades. Precis när jag skulle gå av så kom en man och knuffade in mig i vagnen för att han minsann skulle fram först. Blev så less på alla som tycker att störst går först och minsann måste fram före alla andra så jag sa "och så väntar vi på att folk gått av tills vi går på!". Mannens svar: "håll käften!"Nu sa jag ifrån på skarpen. Var inne på lilla ICA I samhället. Betalar i kassan o folk genade som man INTE ska. Jävla folk sa jag. Ena bad om ursäkt för de inte såg. Inte såg ..? Det är lapp på dörren! Stoppskylt när du kommer in! Okej om du missade det. Men. Det egna jävla omdömet då?!?!
För ett par veckor sen stog jag innanför dörrarna på spårvagnen, redo att gå ut så fort dörrarna öppnades. Precis när jag skulle gå av så kom en man och knuffade in mig i vagnen för att han minsann skulle fram först. Blev så less på alla som tycker att störst går först och minsann måste fram före alla andra så jag sa "och så väntar vi på att folk gått av tills vi går på!". Mannens svar: "håll käften!"
Nu är klockan 13:40! Grattis @Fjordfrälst
Ja, jag tror jag råkade köpa den i farten också
Eller, vi provkörde en demobil, av en modell som jag bara börjat snegla lite smått på. Vi skulle liksom inte ha någon NU. Men när vi skulle lämna tillbaka nycklarna passade säljaren på att visa upp en begagnad likadan som han lägligt nog hade inne...
Nu väntar jag bara på att få hämta den! (Och försöker komma fram till vad man ska ha för barnstol till barnet för att hon ska kunna åka med, det är tydligen en djungel )
Stort grattis @Fjordfrälst och @Malin_L
Grattis på födelsedagen!