Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit en stor vecka! Tisdag Melbourne Cup (största galopp rejset varje år), sambons och min årsdag, så det blir alltid en rolig dag.
Back it up next day med "State of Origin" som är australiensk football mellan de två ledande staterna, bäst av 3...

Men mest av allt, sambon friade i tisdags, på vår tredje årsdag. Eller fjärde, hur man nu räknar :laugh: :love:

Stort grattis till er! :love:
 
Har varit en stor vecka! Tisdag Melbourne Cup (största galopp rejset varje år), sambons och min årsdag, så det blir alltid en rolig dag.
Back it up next day med "State of Origin" som är australiensk football mellan de två ledande staterna, bäst av 3...

Men mest av allt, sambon friade i tisdags, på vår tredje årsdag. Eller fjärde, hur man nu räknar :laugh: :love:
Grattis till förlovningen! :love:
 
Ser framför mig hur någon står i närheten och utropar "har du klagomål på staden? Lämna gärna dina synpunkter här. Centralt läge och allt! :)"

0C4ECED9-D7BE-4F51-A018-934DA88D535E.webp
 
Planerar lite med kompisen eftersom vår halloween helg fick skjutas upp en vecka. Vi tänkte baka Melon Pan, ha det mysigt och kolla skräckfilmer.
Längtar redan :)

Kan hända att vi åker till stallet och motionerar Russet lite, men kompisen har ont i en axel så vi kanske hoppar över det.
 
Tack! Känns inte som den är min än, går och blänger på den när jag är ute med hunden.. :cautious:
Gick det bra o provköra?

Ja, jag tror jag råkade köpa den i farten också :o
Eller, vi provkörde en demobil, av en modell som jag bara börjat snegla lite smått på. Vi skulle liksom inte ha någon NU. Men när vi skulle lämna tillbaka nycklarna passade säljaren på att visa upp en begagnad likadan som han lägligt nog hade inne... :angel:
Nu väntar jag bara på att få hämta den! :D (Och försöker komma fram till vad man ska ha för barnstol till barnet för att hon ska kunna åka med, det är tydligen en djungel :cautious:)
 
Nu sa jag ifrån på skarpen. Var inne på lilla ICA I samhället. Betalar i kassan o folk genade som man INTE ska. Jävla folk sa jag. Ena bad om ursäkt för de inte såg. Inte såg ..? Det är lapp på dörren! Stoppskylt när du kommer in! Okej om du missade det. Men. Det egna jävla omdömet då?!?! 😡😡😡
 
Nu sa jag ifrån på skarpen. Var inne på lilla ICA I samhället. Betalar i kassan o folk genade som man INTE ska. Jävla folk sa jag. Ena bad om ursäkt för de inte såg. Inte såg ..? Det är lapp på dörren! Stoppskylt när du kommer in! Okej om du missade det. Men. Det egna jävla omdömet då?!?! 😡😡😡
För ett par veckor sen stog jag innanför dörrarna på spårvagnen, redo att gå ut så fort dörrarna öppnades. Precis när jag skulle gå av så kom en man och knuffade in mig i vagnen för att han minsann skulle fram först. Blev så less på alla som tycker att störst går först och minsann måste fram före alla andra så jag sa "och så väntar vi på att folk gått av tills vi går på!". Mannens svar: "håll käften!" 🙄
 
För ett par veckor sen stog jag innanför dörrarna på spårvagnen, redo att gå ut så fort dörrarna öppnades. Precis när jag skulle gå av så kom en man och knuffade in mig i vagnen för att han minsann skulle fram först. Blev så less på alla som tycker att störst går först och minsann måste fram före alla andra så jag sa "och så väntar vi på att folk gått av tills vi går på!". Mannens svar: "håll käften!" 🙄

Men vad är det för fel på folk?!?
 
Ja, jag tror jag råkade köpa den i farten också :o
Eller, vi provkörde en demobil, av en modell som jag bara börjat snegla lite smått på. Vi skulle liksom inte ha någon NU. Men när vi skulle lämna tillbaka nycklarna passade säljaren på att visa upp en begagnad likadan som han lägligt nog hade inne... :angel:
Nu väntar jag bara på att få hämta den! :D (Och försöker komma fram till vad man ska ha för barnstol till barnet för att hon ska kunna åka med, det är tydligen en djungel :cautious:)

Det där med bilstolar till barn är inte helt lätt :meh: Väldigt glad att båda våra blivit så stora så dom kan sitta på bilkudde 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 515
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 998
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 727
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp