Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kollar mycket på en youtuber som bor tillsammans med sitt ex och sin man... i samma lägenhet!
Fruktansvärda tanke!
Hon får också mycket reaktioner, men de verkar ha en bra relation alla tre och har kul i hop. Fattar inte varför det ska vara så känsligt. Så länge alla är glada och nöjda liksom.
Och nu är han infångad, läste jag på Expressen. Fy, så obehagligt!Peter Madsen har rymt (men är omringad)
Och nu är han infångad, läste jag på Expressen. Fy, så obehagligt!
Fy fan, hur kunde han ens rymma? Kedja fast fanskapet i en mörk källare någonstans.
Danska polisen ska hålla en presskonferens. Förhoppningsvis blir det lite klarare då hur han kunde rymma. Han, om någon, är komplett livsfarlig och borde absolut inte ha den möjligheten.Fy fan, hur kunde han ens rymma? Kedja fast fanskapet i en mörk källare någonstans.
HUR kan du veta att det är en förkylning och inte Covid?Tror jag är på väg in i en förkylning (icke-covid) heja. Så det är väl bara att inventera skafferiet och se vad jag kan leva på. Suck. Men bättre om den bryter ut så jag blir av med eländet. Avskyr den där känslan av att man känner sig låg och krasslig men inte nog för att faktiskt klassas som sjuk.
HUR kan du veta att det är en förkylning och inte Covid?
Jagat runt efter Metacam för pålles näsa. Det var ju inte helt enkelt! Men nu har jag vår flaska!
Det var krig på första Apoteket. Någon man försökte lura sig till medicin han inte hade recept på. I 15-20 minuter dividerade de med apotekaren medan kön växte. Jeeez!
Han hotade med polis och få apotekaren avsatt etc.
Kaos!
Har nu köpt en chailatte för att orka hem. Så galet trött! Sen ska jag faktiskt ta en nap!