athena_arabians
Trådstartare
Har en snarkande katt i knäet men måste ju faktiskt åka nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja sonen och heja mamma!
Om du syftade på mig så ligger det inte någon ätstörning bakom mitt inlägg om mat. Jag var bara extremt trött (är fortfarande) och hade inte orkat ta på mig kläder heller om någon bett mig.Inte för att "vara sån", men är det verkligen okej/bra med inlägg om vilka mål man inte ätit, hur länge sen det var man åt och att man ändå inte vill/orkar göra mat, att man går på nån superstrikt diet etc i den här tråden? Sett flera såna inlägg bara senaste dagen, och kan inte låta bli att bli lite fundersam om det bara inte är okej om det kommer från nån som (erkänner att den) har ätstörningsproblemstik men annars är det fritt fram? Det är ju onekligen i högsta grad triggande.
Hursomhelst är ponnyn hemma och utsläppt i hagen nu och jag ska hem och gå med hundarna.
Men så gott! Det ska jag äta i julSatt och åt köttbullsmacka med rödbetssallad och sjöng hej vilt när vår lastbilsgubbe kom för att hämta ordrar. Med rödbetssallad i halva ansiktet... Såg ut som en blandning av jokern och en 3-åring.
Läckurt!
Min gammelman gjorde något likadant en gångPålle hade normal temp och alla stygn kvar i morse.
Så här såg det ut innan veterinären. Ca 4-5 cm och fula kanter.Visa bifogad fil 58866
Min gammelman gjorde något likadant en gång
Min fastnade i handtaget till vattenhinkenJa, han verkar hålla sig i det området med såna skador. Han är ju normalt inte en som gör illa sig. Men sist veterinär var ute för sårskada hade han lyckats få en stor del av tungan bortbiten. Vi hittade aldrig den stora delen. Trots att det skett i liten, grusad hage. Såret var halvmåneformat på ett sätt som han inte bör kunnat bita själv. Vi tror någon hagkompis blev tillfällig kannibal.
Ja alltså det blev ju inget av det därVilken idiot, det är ju faktiskt inte lagligt och skulle sätta dig i en jäkla sits om det kommer fram...
Jag kollar mycket på en youtuber som bor tillsammans med sitt ex och sin man... i samma lägenhet!Alltså, så trött på reaktionerna på att jag bor granne med mitt ex. Det kommer liksom alltid på tal eftersom det inte går att nämna att man har hund, utan att folk frågar vart han är när jag är på jobbet, och jag svarar hos min exsambo som jag bor granne med. "JAHA?!?" eller "Oj då!" eller "Hur går det egentligen?". Ja det går skitdåligt det var därför vi valde att köpa i grannkåken och utsätta oss för denna oändliga tortyr
Ja precis. Jobbade i två veckor med 40 graders feber för alla andra var på semester. Inte kul... och inte heller rätt har jag fattat nu.@Hoarfrost har väl varit i en liknande situation en sommar för något/några år sen?
Tycker också att det låter som en dum idé om det skulle komma fram @Hoarfrost!