Vintertid!
Jag gillar inte dig längre.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vintertid!
VD:n låter som en riktigt tråkig personCitat från SR angående den:
"I inslaget framkommer det dock att vd:n inte är lika road av uppmärksamheten och låter meddela i en skriftlig kommentar:
– Julkrubban är framtagen för en god sak och de som ser något annat har konstig fantasi."
Jag gillar inte dig längre.......
Då gillar du inte mig heller...
Jag hoppas du inte får action a la Danmark iaf!
Han borde inte få inneha något öht typ...
Du har alltid legat på minus sidan ett mer eller mindre spelar knappt nån roll......
Åh, vintertidVintertid!
Ser jag fel eller har någon plockat ner betlehemstjärnan, limmat fast den på en påle, och spetsat jesusbarnet med den?Var tvungen att klicka hem den här ljusstaken, bara för att den är så ohyggligt svår Visa bifogad fil 58881
Ser jag fel eller har någon plockat ner betlehemstjärnan, limmat fast den på en påle, och spetsat jesusbarnet med den?
Bland allt annat märkligt som sker i scenenSer jag fel eller har någon plockat ner betlehemstjärnan, limmat fast den på en påle, och spetsat jesusbarnet med den?
Bland allt annat märkligt som sker i scenen
Var det det första du la märke till?
Ja!Bland allt annat märkligt som sker i scenen
Hörde precis på radion att det ska vara konstant vintertid
Jag var inne och röstade på sommartid jämnt. Älskar de ljusa kvällarna och att det inte är mörkt direkt efter jobb..
Ja spontant känner jag mig väldigt nöjd. Jag har aldrig köpt en ljusstake förut i hela mitt liv så det känns bra att göra debut med just den!Ja!
"Vi följde den här stjärnan för det här? En rosa liten klump? Du kan ta den där stjärnan och stoppa upp den i..."
Märkte det andra efter det Vilket gör min story om att de spetsat jesubarnet med en betlehemspåle ännu mer skruvad
Ja!
"Vi följde den här stjärnan för det här? En rosa liten klump? Du kan ta den där stjärnan och stoppa upp den i..."
Märkte det andra efter det Vilket gör min story om att de spetsat jesubarnet med en betlehemspåle ännu mer skruvad
Ja spontant känner jag mig väldigt nöjd. Jag har aldrig köpt en ljusstake förut i hela mitt liv så det känns bra att göra debut med just den!
Ser ut som att de tre vise männen är redo att ge barnet sina medhavda gåvor