Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror att det beror på bristen av sol såhär dags också, när det är 20 grader dagtid så värmer ju solen lite extra ändå.Här är det typ 20 grader så jag ligger under en filt i solstolen på altanen. Känns rätt kallt efter dagens värme
Åh nu tänker jag på hur det skulle vara i hyreslägenheten om jag bodde där nu ... hoppas hoppas att jag mot alla odds kan få den
Det skulle inte bli någon visning förrän till helgen, jag frågade om det skulle kunna gå på fredagBlev det ngn visning idag?
Rimlig kombination av matÄr sugen på typ kebabrulle, smörgåstårta, och kanelbullar
Knarkat hemnet idag dessutom. Jag vill bara flytta till en söt liten villa med trädgård till vavvan.
Dra ut en madrass så blir det kanske skönare?Avklarat dusch nr 2 idag.
Har alla dörrar och flertal fönster öppna. Funderar om jag ska sova ute inatt.
Fördel: svalt och skönt.
Nackdel: inte lika bekvämt.
Har både hängmatta och säng med madrass ute. Men ändå inte tillräckligt bekvämt. Jag måste ha extremt mjuk säng och inga veck samt fjädrande. Gärna lite högre upp ocksåDra ut en madrass så blir det kanske skönare?
Eller köp en hängmatta.
Nästan tur att det är för sent för att införskaffa buffénRimlig kombination av mat
Åh en sån där säng som hänger uppe i luften? Typ sån här:Har både hängmatta och säng med madrass ute. Men ändå inte tillräckligt bekvämt. Jag måste ha extremt mjuk säng och inga veck samt fjädrande. Gärna lite högre upp också
Den väger blyEller helt enkelt flytta ut sängen på sommaren @karamelldrottningen
Sitter för sista gången på min veranda med morgonkaffe och cigg.
Idag flyttar vi härifrån, huset vi bott i i nästan 3 år
Kontraktet har kommit till ett slut (huset såldes för 9 månader sedan och nya ägarna vill nu ha det själva, såklart).
Dit vi flyttar blir dock bra tills vidare. Har fått en väldigt bra deal så vi överlever
Blir ni kvar på ön? Hur ser det ut med jobb för er nu?