Håller med, men det är ett rätt stort företag, så jag gissar att det inte kommer hända.Men det ruttna städföretaget borde ju läggas ner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med, men det är ett rätt stort företag, så jag gissar att det inte kommer hända.Men det ruttna städföretaget borde ju läggas ner
Du har väl solskyddFlyr från stan som kokar. Nu sitter jag på en båt!
Du har väl solskydd
Jag är på vecka två på sommarjobbet och ingen är på kontoret, så jag jobbar hemma där jag har ac. Jag gör bara nya grejer, systemen är fruktansvärt ologiska och jag har ingen att fråga, i så fall måste jag ringa någon kollega. Jag har fått fyra samtal, varav två engelsktalande med frågor jag knappt kan svara på och jag inte riktigt vet hur jag ska hantera i efterhand. Det ligger papper överallt och är allmänt kaos i hela huvudet. grejen är att jag väntar typ 7 samtal till som jag ska hantera, hoppas att dom ringer en annan dag.
Jag har aldrig haft ett så här komplicerat arbete tror jag, men det är riktigt kul också! Jag har visserligen fått typ ingen introduktion och har sagt till chefen att jag kommer göra massor av fel om jag inte får tydlig hjälp i början och fått svaret "det räknar vi med". Så jag försöker lära mig genom att prova, det känns inte riktigt rätt, men vad gör man
var det här jag skulle skära? Äh, vi provar!Gött att du inte sommarjobbar som hjärnkirurg
Review finns här: https://www.bukefalos.se/threads/hiss-diss-del-3.1462499/post-19308121Ohoho! Hittade en kladdkaka glass på jobbet och kände mig absolut tvungen att prova den för hela bukes skull. Återkommer..!
Visa bifogad fil 53217
Låter nästan som att du redan bestämt dig?Funderar på om jag ska äta min tråkiga medtagna lunchlåda eller köpa en god sallad.