Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
klockan 7 imorses
105705860_10157575733846819_2726048357007221605_o.jpg


Känns som om jag är klar med dagen så att vara här på jobbet är lite sisådär ska erkännas :D
 
Jag är på vecka två på sommarjobbet och ingen är på kontoret, så jag jobbar hemma där jag har ac. Jag gör bara nya grejer, systemen är fruktansvärt ologiska och jag har ingen att fråga, i så fall måste jag ringa någon kollega. Jag har fått fyra samtal, varav två engelsktalande med frågor jag knappt kan svara på och jag inte riktigt vet hur jag ska hantera i efterhand. Det ligger papper överallt och är allmänt kaos i hela huvudet. :laugh: grejen är att jag väntar typ 7 samtal till som jag ska hantera, hoppas att dom ringer en annan dag. :angel:

Jag har aldrig haft ett så här komplicerat arbete tror jag, men det är riktigt kul också! Jag har visserligen fått typ ingen introduktion och har sagt till chefen att jag kommer göra massor av fel om jag inte får tydlig hjälp i början och fått svaret "det räknar vi med". Så jag försöker lära mig genom att prova, det känns inte riktigt rätt, men vad gör man 🤷
 
Jag är på vecka två på sommarjobbet och ingen är på kontoret, så jag jobbar hemma där jag har ac. Jag gör bara nya grejer, systemen är fruktansvärt ologiska och jag har ingen att fråga, i så fall måste jag ringa någon kollega. Jag har fått fyra samtal, varav två engelsktalande med frågor jag knappt kan svara på och jag inte riktigt vet hur jag ska hantera i efterhand. Det ligger papper överallt och är allmänt kaos i hela huvudet. :laugh: grejen är att jag väntar typ 7 samtal till som jag ska hantera, hoppas att dom ringer en annan dag. :angel:

Jag har aldrig haft ett så här komplicerat arbete tror jag, men det är riktigt kul också! Jag har visserligen fått typ ingen introduktion och har sagt till chefen att jag kommer göra massor av fel om jag inte får tydlig hjälp i början och fått svaret "det räknar vi med". Så jag försöker lära mig genom att prova, det känns inte riktigt rätt, men vad gör man 🤷

Gött att du inte sommarjobbar som hjärnkirurg 😅
 
Gick bra på möte med rahabskoordinatorn. Lite less blir jag på denna vidriga värme; inte megalattjo att skålla sig i skinnklädseln på bilen...Visst uppskattar jag sommarvärme meeen denna extremhetta tycker jag inte om. Känns som jag flyter runt i svett bara av att finnas...Men visst. Svett är ju fett som gråter sååå ska väl vara positiv och hoppas på lite viktdropp när man får leva på körsbär, vattenmelon och jordgubbar om dagarna när det inte går att äta mat före kvällen 😄.
 
Läste om ytterligare ett konstverk från 1600-talet i Spanien är helt förstört pga retuschering av amatörmålare :(.
Tragiskt. Hoppas de får till en lagändring snart och att denna vandalism stoppas helt.

Sov ok men inte jättebra. Har hittat en madrass. Ganska liten och sängen är större men tänker att den får duga ändå. Ska prova den inatt.
Känns redan lite för varmt för att orka dra igång något ute men kanske att det går att sola sig en liten stund.
 
Det har varit förvånansvärt svalt här på mitt kontor på balkongen. Jag har suttit med statistik nu på förmiddagen och är halvhyfsat nöjd med resultaten. Eftersom jag är på dagen efter migrän så är jag både lite segare men också fysiskt rastlös så en lunchpromenad kommer göra susen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 918
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 884
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 404
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp