Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag märker ingen skillnad alls faktiskt. Undrar om det är en myt? Jag trodde nämligen det också förut.Och man behöver en stor plånbok för att betala efter att man kört på ac,det är mycket dyrare än värme.
Jag märker ingen skillnad alls faktiskt. Undrar om det är en myt? Jag trodde nämligen det också förut.
Nu är alla mina troll avklarade! En klippt helt och dem andra bara klippta på vissa ställen. Alla dushade och borstade. Alla har även damsugit stället och lekt självgående golvmopp
Ska egentligen klippa klor också, men det får bli sen. Nu ska jag ut med alla hundarna, men först hänga upp ett (häst-)täcke och sätta på en tvätt
Har nu gett hund och mig själv en sval dusch och sitter nu med en blöt handduk på ryggen för att bli svalare. Måste försöka få ngt jobb gjort.
Ändå glad att det inte är hästar som ska tränas idag i den här hettan! Såna dagar är kontorande grymt bra. Att slippa ha läderstövlar och hjälm och vara ute i solen alt i oisolerade ridhus som är som bastu hela dagen. Nice!
Korsning med Lasa pso/ shih tzu/ tibetansk terrier/ papillion enligt uppgift. Långhåriga små saker som väger runt 9kg, 8kg och 5 kgVad är det för sorts vovvar?
Vi har en luftvärmepump och jag tycker verkligen inte att det blir särskilt dyrt alls att köra den några timmar/dygn. Beror säkerligen på temp också. Just nu är vår inställd på 22 grader. Vill inte ha för stor skillnad mellan ute och inne....Rent generellt sa ar AC mycket dyrare att kora an varme. Jag tror att det ar for att ACn kraver mer el. Overallt i varlden dar vi bott stammer det. Nu har vi haft central AC och central varme pa de flesta stallen sa det kan ju bli lite annorlunda om man har mindre AC enheter.
Vad tycker du är läskigt?Testar våran air fryer för första gången. Lite läskigt för jag har ingen aning om hur man gör. Tycker bruksanvisningen var lite dålig.
Korsning med Lasa pso/ shih tzu/ tibetansk terrier/ papillion enligt uppgift. Långhåriga små saker som väger runt 9kg, 8kg och 5 kg
Testar våran air fryer för första gången. Lite läskigt för jag har ingen aning om hur man gör. Tycker bruksanvisningen var lite dålig.
Vad tycker du är läskigt?
Pommes med potatis. Hur vet man när det är klart? Var ska oljan vara? Hur mycket olja?Den vi har är supersimpel! Vad ska du göra?
Vi brukar bara hälla ner vad vi ska köra i den i en bunke med olja och kryddor och röra runt lite så allt får jämn fördelning av olja/krydda. Och sen in i maskinen och röra runt ibland.
Trodde grejen var att man inte skulle använda olja?Pommes med potatis. Hur vet man när det är klart? Var ska oljan vara? Hur mycket olja?
Gillar också sparris och glass. Var mycket skeptisk först, och visst, det är inte direkt Ben&Jerry. Men så är det inte sån typ av glass heller.Alltså jag får inte ihop smakerna i munnen, sparris + glass, är det verkligen gott
Jag gillar ju både sparris och glass, men...