Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inget att göra och ingen har någon uppgift att ge mig. Har frågat typ alla på kontoret om de har någon uppgift jag kan göra men ingen har något längre :D

Men men, varken handledaren ele avdelningschefen har ju glömt bort mig denna veckan än. Alltid något! :rofl:
En sak man kan göra är att leta fram gemburkar och sätta ihop gemen till en kedja. :angel:
Det gjorde jag när jag hade tråkigt på en praktikplats.
 
Jag handlade den där tröjan, upptäckte att en gigantisk djurbutik öppnat och var tvungen att smyga in. Köpte för mycket godis och leksaker till katten (som vanligt) och fick med massa smakprov på mat och godis hem :up:

Köpte en hallon och citron iste innan jag cyklade hem. Goood :d

Sitter nu och jobbar och längtar tillbaka till nedförsbacke i skugga på cykeln.
Jag är helt ok med riktigt varmt ute men av någon anledning är det skit jobbigt när det är 32+ inne :confused:
 
Jag sitter mitt i pionrabatten och läser.

F396A916-0A03-45BC-80C1-51B4BA55EEBB.webp
 
Har nu gett hund och mig själv en sval dusch och sitter nu med en blöt handduk på ryggen för att bli svalare. Måste försöka få ngt jobb gjort.
Ändå glad att det inte är hästar som ska tränas idag i den här hettan! Såna dagar är kontorande grymt bra. Att slippa ha läderstövlar och hjälm och vara ute i solen alt i oisolerade ridhus som är som bastu hela dagen. Nice! :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 921
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 884
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 404
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp