Ja och jag behöver köra grästrimmer lockar verkligen inte i denna värme
Jag tänkte ta det tidigt imorgon bitti. Jag skiter i om grannarna blir griniga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja och jag behöver köra grästrimmer lockar verkligen inte i denna värme
Mina grannar för ett jäkla oljud själva med jämna mellanrum så de ska då inte klaga på mina maskinerJag tänkte ta det tidigt imorgon bitti. Jag skiter i om grannarna blir griniga.
En sak man kan göra är att leta fram gemburkar och sätta ihop gemen till en kedja.Jag har inget att göra och ingen har någon uppgift att ge mig. Har frågat typ alla på kontoret om de har någon uppgift jag kan göra men ingen har något längre
Men men, varken handledaren ele avdelningschefen har ju glömt bort mig denna veckan än. Alltid något!
En sak man kan göra är att leta fram gemburkar och sätta ihop gemen till en kedja.
Det gjorde jag när jag hade tråkigt på en praktikplats.
Tänkte exakt samma.
Ta åtminstone isär dem efteråt marodör!
Men det är ju ett fantastiskt bus! Mvh/Scata 5 årTänkte exakt samma.
När jag använder gem i mitt jobb måste det gå undan, för då sitter jag och sätter fast access kort på kvittenser och är tidspressad till tusen. Hatar när någon suttit och gjort gemen till en slinga
Det är ett skrutthus tilll salu i bygden. MEN det har luftvärmepump och sådana går att ställa in på kyla.
Hoppas avkomman köper det......
*hatavärme*
Men det är ju ett fantastiskt bus! Mvh/Scata 5 år
Alltså jag får inte ihop smakerna i munnen, sparris + glass, är det verkligen gottKäkar sparrisglass