"Det är inga problem, ni får kaklet och klinkersen nästa vecka!" Snurrfian ringer efter en vecka, nämen oj hoppsan ja det har inte kommit hem än...
Att det ska vara sådant sabla elände med hantverkare och deras leverantörer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Det är inga problem, ni får kaklet och klinkersen nästa vecka!" Snurrfian ringer efter en vecka, nämen oj hoppsan ja det har inte kommit hem än...
Jag frågade specifikt eftersom jag vet att det har varit problem med vissa leveranser av kakel och klinkers i och med covid-19, men nej det påverkade inte dem. Nåja jag ska även beställa kakel till köket så med lite tur kan allt komma i samma leverans. Gärna snart dock...Att det ska vara sådant sabla elände med hantverkare och deras leverantörer!
Jag frågade specifikt eftersom jag vet att det har varit problem med vissa leveranser av kakel och klinkers i och med covid-19, men nej det påverkade inte dem. Nåja jag ska även beställa kakel till köket så med lite tur kan allt komma i samma leverans. Gärna snart dock...
Men vår gulliga elektriker kommer efter 16 idag för att hjälpa oss med några grejer som behövs fixas. Där har det aldrig varit något strul utan tydlig med vilken tidsram han arbetar med och vad som behövs göras.
Men vad är det för jobb egentligenJag har inget att göra och ingen har någon uppgift att ge mig. Har frågat typ alla på kontoret om de har någon uppgift jag kan göra men ingen har något längre
Men men, varken handledaren ele avdelningschefen har ju glömt bort mig denna veckan än. Alltid något!
Det är ett feriearbete som jag har sökt via kommunen. Jag sökte under fliken för ungdomar med särskilda behov och de som varit just här tidigare har tydligen varit mycket långsammare än mig. De hade alltså inte planerat för att jag skulle vara så snabb som jag ärMen vad är det för jobb egentligen
Det är ett feriearbete som jag har sökt via kommunen. Jag sökte under fliken för ungdomar med särskilda behov och de som varit just här tidigare har tydligen varit mycket långsammare än mig. De hade alltså inte planerat för att jag skulle vara så snabb som jag är
Att ha lite tid mellan uppgifterna tycker jag är skönt, det blir inte så "mycket" då. Men när det blir typ 1h mellan uppgifterna känns det lite väl mycket