Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att det ska vara sådant sabla elände med hantverkare och deras leverantörer! :down:
Jag frågade specifikt eftersom jag vet att det har varit problem med vissa leveranser av kakel och klinkers i och med covid-19, men nej det påverkade inte dem. Nåja jag ska även beställa kakel till köket så med lite tur kan allt komma i samma leverans. Gärna snart dock...

Men vår gulliga elektriker kommer efter 16 idag för att hjälpa oss med några grejer som behövs fixas. Där har det aldrig varit något strul utan tydlig med vilken tidsram han arbetar med och vad som behövs göras.
 
Jag frågade specifikt eftersom jag vet att det har varit problem med vissa leveranser av kakel och klinkers i och med covid-19, men nej det påverkade inte dem. Nåja jag ska även beställa kakel till köket så med lite tur kan allt komma i samma leverans. Gärna snart dock...

Men vår gulliga elektriker kommer efter 16 idag för att hjälpa oss med några grejer som behövs fixas. Där har det aldrig varit något strul utan tydlig med vilken tidsram han arbetar med och vad som behövs göras.

Jag älskar min elektriker också, aldrig något krångel :love:
 
Jag börjar återgå hopp om livet! Vaknade tidigt med lättare migränkänningar som inte gav sig trots lite extra sömn så jag fick medicinera och börjar nu må bättre ett par timmar senare. Tacka fan för ett välfyllt flexkonto! Förhoppningsvis kan jag få något vettigt gjort på eftermiddagen men de planerade arbetsuppgifterna är lite för tunga för att vara lämpliga idag.
 
Jag har inget att göra och ingen har någon uppgift att ge mig. Har frågat typ alla på kontoret om de har någon uppgift jag kan göra men ingen har något längre :D

Men men, varken handledaren ele avdelningschefen har ju glömt bort mig denna veckan än. Alltid något! :rofl:
 
Mäh, tydligen var det för tungt för Outlook att markera ett bra antal mail som en särskild kategori - den har snurrat på ett bra tag nu :grin:
 
Men vad är det för jobb egentligen :confused:
Det är ett feriearbete som jag har sökt via kommunen. Jag sökte under fliken för ungdomar med särskilda behov och de som varit just här tidigare har tydligen varit mycket långsammare än mig. De hade alltså inte planerat för att jag skulle vara så snabb som jag är :D

Att ha lite tid mellan uppgifterna tycker jag är skönt, det blir inte så "mycket" då. Men när det blir typ 1h mellan uppgifterna känns det lite väl mycket :)
 
Det är ett feriearbete som jag har sökt via kommunen. Jag sökte under fliken för ungdomar med särskilda behov och de som varit just här tidigare har tydligen varit mycket långsammare än mig. De hade alltså inte planerat för att jag skulle vara så snabb som jag är :D

Att ha lite tid mellan uppgifterna tycker jag är skönt, det blir inte så "mycket" då. Men när det blir typ 1h mellan uppgifterna känns det lite väl mycket :)

De kanske förväntar sig att du tar egna initiativ? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 922
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 884
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 404
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp