Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm vet inte om jag har sett hockeypuckar? Men som sagt jag gillar ju hallon/lakritsgodisarna så de skulle nog slinka ner här också. Men ja det är skillnad! Bland naturgodiset brukar det finnas goda varianter också!
Då har du gått miste om något! Jag upptäckte dem i Örebro och sedan har jag bara sett dem på enstaka ställe i Stockholm, tills jag hittade dem på nätet :angel:
hockeypuckar-salt-1.jpg

De är som lakrisal (som jag gillar också :love:) (men bättre!) och finns här!

Och ja, den stora bilden är helt nödvändig!
 
Då har du gått miste om något! Jag upptäckte dem i Örebro och sedan har jag bara sett dem på enstaka ställe i Stockholm, tills jag hittade dem på nätet :angel:
hockeypuckar-salt-1.jpg

De är som lakrisal (som jag gillar också :love:) (men bättre!) och finns här!

Och ja, den stora bilden är helt nödvändig!
:love: Åh såna hittade jag på en sån där liten/märkligt stor godisbutik som man handlar alldeles för mycket godis på. Men jag såg inga namn på dem där, men ja de där är goda! man kan alltså beställa hem... :idea:
 
Men, denna dag alltså. Var så trött i morse så ställde in morgonträningen. Försökte springa på lunchen men fick värmeslag så fick avbryta och gå hem. Nytt försök med gym efter jobbet som gick.. sådär. Så nu på kvällen skulle jag äntligen få sälja ett bord vi försöker bli av med. Köparen hade prutat rejält men jag gick med på det eftersom jag bara vill bli av med det. När köparen ska komma vid 21 har han skickat sin gamla mamma så jag får hjälpa henne med åbäket ner till bilen. Då upptäcker hon en kvist och påstår att det är ett hål i bordet och försöker pruta mer. Jag får förklara att de redan fått det för 1/4 av priset och att det inte är en skada utan en kvist. Hon går med på det. 15 min senare ringer hon och står med bordet utanför dörren, de har ångrat sig och åbäket är här igen.

Ni vet en sån där dag som inte ens är dålig utan bara.. jävligt lam? Bättre lycka i morgon.
Jag vägrar köpa tillbaka grejer som jag säljer begagnat. Folk är fan inte kloka!
 
Men, denna dag alltså. Var så trött i morse så ställde in morgonträningen. Försökte springa på lunchen men fick värmeslag så fick avbryta och gå hem. Nytt försök med gym efter jobbet som gick.. sådär. Så nu på kvällen skulle jag äntligen få sälja ett bord vi försöker bli av med. Köparen hade prutat rejält men jag gick med på det eftersom jag bara vill bli av med det. När köparen ska komma vid 21 har han skickat sin gamla mamma så jag får hjälpa henne med åbäket ner till bilen. Då upptäcker hon en kvist och påstår att det är ett hål i bordet och försöker pruta mer. Jag får förklara att de redan fått det för 1/4 av priset och att det inte är en skada utan en kvist. Hon går med på det. 15 min senare ringer hon och står med bordet utanför dörren, de har ångrat sig och åbäket är här igen.

Ni vet en sån där dag som inte ens är dålig utan bara.. jävligt lam? Bättre lycka i morgon.
Men sanslöst O_o
 
Dags att kliva upp tydligen :cautious:
Ena hunden har hållit igång sedan 5. Har släppt ut honom tre gånger, han går ut men gör inget speciellt. Så fort han kommer in börjar han tjata om att gå ut igen :banghead:
Ingen aning om vad han håller på med, men nu är det mindre än en timme tills jag ska upp "på riktigt" så ingen idé att gå och lägga sig igen.
Egentligen skulle jag passa på att laga mat nu, men tror inte jag orkar.
 
Var ju hurtig och gick promenad kl 6 innan värmen..Ooooch så kom en ung kille på nästan tvären i genom kurvan hemma...Samma med raksträckan; skulle VÄLDIGT GÄRNA sett en fartkamera där, helst igår!! Jävla folk.
 
Då har du gått miste om något! Jag upptäckte dem i Örebro och sedan har jag bara sett dem på enstaka ställe i Stockholm, tills jag hittade dem på nätet :angel:
hockeypuckar-salt-1.jpg

De är som lakrisal (som jag gillar också :love:) (men bättre!) och finns här!

Och ja, den stora bilden är helt nödvändig!
Var finns de?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 928
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 884
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 404
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp