Skönt att höra att det finns andra vettiga människor här på bukeUrk för sötlakrits
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att höra att det finns andra vettiga människor här på bukeUrk för sötlakrits
Vad är det?Grävde fram en kikoy, så skönt att ha på sig när det är varmt
Ja det kanske är så, men jag har smakat god saltlakritsglass, det fanns en variant med turkisk peppar, alltså godiset turkisk peppar men som glass. Men som sagt, salt lakrits flakes och vaniljglass, det är gott!Jag vaskade redan resten av skålen, funderar på att bara slänga burken med resten imorgon när jag ändå ska slänga sopor.
Jag tror att det är kanske för svårt att göra riktig saltlaktris med något så sött som glass?
Oh? Jag tror att jag har sett det, men om det påminner om godiset så gillar jag inte det. Det blir lite konstiga kontraster tycker jag, med sött och salt samtidigt.@Asko du kan även hålla utkik efter hallon/saltlakritsglass, det är riktigt gott!
Jag gillar saltlaktris puckar! Hockeypulvret alltså Har inte vågat prova turkisk peppar utifall det var för starkt, jag är lite av en fegis när det gäller detJa det kanske är så, men jag har smakat god saltlakritsglass, det fanns en variant med turkisk peppar, alltså godiset turkisk peppar men som glass. Men som sagt, salt lakrits flakes och vaniljglass, det är gott!
Hm jag gillar godiset, så då kanske det inte är någon bra kombo för dig.Oh? Jag tror att jag har sett det, men om det påminner om godiset så gillar jag inte det. Det blir lite konstiga kontraster tycker jag, med sött och salt samtidigt.
Åh hockeypulver Jag gillar det starkt så turkisk peppar är bland det bästa jag vet.Jag gillar saltlaktris puckar! Hockeypulvret alltså Har inte vågat prova turkisk peppar utifall det var för starkt, jag är lite av en fegis när det gäller det
Har du smakat hockey puckarna någon gång? De påminner om pulvret i de där hårda hallon godisarna som har saltlaktris pulver i mitten.Hm jag gillar godiset, så då kanske det inte är någon bra kombo för dig.
Nu skojar du med mig aprillo?Alltså, lakrits är ju inte ätbart öht
Ah, så hockey pulver är mildare alltså? Då kanske du förstår vad för saltlaktris jag gillarÅh hockeypulver Jag gillar det starkt så turkisk peppar är bland det bästa jag vet.
De gånger jag måste köpa godis åt pappa så får han en egen giftpåseNu skojar du med mig aprillo?
Skämt å sido, familjen brukar klaga när jag köper lösgodis, det är visst mycket de inte anser är ätbart. Sonen har dock lärt sig och nu älskar även han lakrits!
Hm vet inte om jag har sett hockeypuckar? Men som sagt jag gillar ju hallon/lakritsgodisarna så de skulle nog slinka ner här också. Men ja det är skillnad! Bland naturgodiset brukar det finnas goda varianter också!Har du smakat hockey puckarna någon gång? De påminner om pulvret i de där hårda hallon godisarna som har saltlaktris pulver i mitten.
Det är kanske skillnad på saltlaktris och saltlaktris?
Jag är alldeles för kräsen, om jag plockar på mig mera än fem olika sorters godis så är jag äventyrligNu skojar du med mig aprillo?
Skämt å sido, familjen brukar klaga när jag köper lösgodis, det är visst mycket de inte anser är ätbart. Sonen har dock lärt sig och nu älskar även han lakrits!
Vad är det?
Här provas mycket olika sorter! Jag älskar lakrits och choklad, men som kombo är det bara naturgodis som har lyckats. Exotic snack har flera varianter som jag älskar!Jag är alldeles för kräsen, om jag plockar på mig mera än fem olika sorters godis så är jag äventyrlig