Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är sjukt svårt!Vet ni hur svårt det är att låta bli att skriva till ungen? Hur överlever man det här med att de inte behöver mamma lika mycket längre?
Vet ni hur svårt det är att låta bli att skriva till ungen? Hur överlever man det här med att de inte behöver mamma lika mycket längre?
❤ Vi är ju så himla tajta eftersom det bara är vi två också.Det är sjukt svårt!
Det är ju gångavstånd hem till oss men annars så hoppas jag att hon hellre ringer mig än låter bli ❤Vänta bara tills hon är ute och partajar på nätterna och skriver när hon vill ha skjuts hem
Kan det ha varit GR-174?
Vilket minne du har!Kan det ha varit GR-174?
Åh glass! Det kan vara en idé.Tagit svettig promenad med vovvi och delat en glass med henne efteråt när sambon inte såg
Vaddå redanJag har just duschat för att jag ville prova mitt nya schampo som kom fram idag så jag sitter i nattlinne redan.
Jag har inga byxor till min pyjamas (som är linne eller t-shirts) så jag brukar försöka vara ordentlig och klä om mig till vanliga kläder efter jobbet istället för att hoppa i pyjamas direktVaddå redan
Mvh/pyjamas är också kläder
Det gör jag med oftast, men idag blev det bikini efter duschen när jag kom hem från jobbet. Sedan blev det dusch igen och jätte-t-shirt, lite senare blev det pyjamasJag har inga byxor till min pyjamas (som är linne eller t-shirts) så jag brukar försöka vara ordentlig och klä om mig till vanliga kläder efter jobbet istället för att hoppa i pyjamas direkt
Äsch, jätte t-shirten är ju helt klart kläderna därDet gör jag med oftast, men idag blev det bikini efter duschen när jag kom hem från jobbet. Sedan blev det dusch igen och jätte-t-shirt, lite senare blev det pyjamas
Inga "kläder" idag mao
Hade lite choklad som jag smaskar lite på nu istället.Äsch! Jag blev besviken över alla mina fyra glass köp som jag tänkte att jag kunde prova på
Skulle ha köpt en kanel igen bara.
Skicka den till mig! Det allra godaste jag vet är vaniljglass med saltlakrits strössel. Måste skriva upp det på inköpslistan.Onödig kunskap: Saltlaktris glass är ... intressant. Men högst troligt inget jag kommer köpa igen, hellre går jag utan glass.
Det smakade mera som sötlaktris med pyttesmå inslag av saltlaktris (Jag avskyr sötlaktris)Skicka den till mig! Det allra godaste jag vet är vaniljglass med saltlakrits strössel. Måste skriva upp det på inköpslistan.
Aha nej sötlakrits är falsk marknadsföring, finns få saker som är så äckligt. Men om den smakar sötlakrits så är det bara att vaska den, ledsen men det finns inget annat alternativ.Det smakade mera som sötlaktris med pyttesmå inslag av saltlaktris (Jag avskyr sötlaktris)
Om jag hade bara kommit på ett sätt så hade jag skickat resten till dig! Jag funderar på vad jag ska göra med resterna nu
Urk för sötlakritsDet smakade mera som sötlaktris med pyttesmå inslag av saltlaktris (Jag avskyr sötlaktris)
Om jag hade bara kommit på ett sätt så hade jag skickat resten till dig! Jag funderar på vad jag ska göra med resterna nu
Jag vaskade redan resten av skålen, funderar på att bara slänga burken med resten imorgon när jag ändå ska slänga sopor.Aha nej sötlakrits är falsk marknadsföring, finns få saker som är så äckligt. Men om den smakar sötlakrits så är det bara att vaska den, ledsen men det finns inget annat alternativ.