Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tagit svettig promenad med vovvi och delat en glass med henne efteråt när sambon inte såg :p
Åh glass! Det kan vara en idé.

Jag har just duschat för att jag ville prova mitt nya schampo som kom fram idag så jag sitter i nattlinne redan. Och då vore det kanske inte så dumt med glass också ... då kanske man blir tillräckligt kall att det blir skönt att lägga sig under täcket sen 😅
 
Jag har inga byxor till min pyjamas (som är linne eller t-shirts) så jag brukar försöka vara ordentlig och klä om mig till vanliga kläder efter jobbet istället för att hoppa i pyjamas direkt :D
Det gör jag med oftast, men idag blev det bikini efter duschen när jag kom hem från jobbet. Sedan blev det dusch igen och jätte-t-shirt, lite senare blev det pyjamas :p:D
Inga "kläder" idag mao :laugh:
 
Skicka den till mig! :D Det allra godaste jag vet är vaniljglass med saltlakrits strössel. :d Måste skriva upp det på inköpslistan. :D
Det smakade mera som sötlaktris med pyttesmå inslag av saltlaktris :( (Jag avskyr sötlaktris)
Om jag hade bara kommit på ett sätt så hade jag skickat resten till dig! Jag funderar på vad jag ska göra med resterna nu :cautious::banghead:
 
Det smakade mera som sötlaktris med pyttesmå inslag av saltlaktris :( (Jag avskyr sötlaktris)
Om jag hade bara kommit på ett sätt så hade jag skickat resten till dig! Jag funderar på vad jag ska göra med resterna nu :cautious::banghead:
Aha nej sötlakrits är falsk marknadsföring, finns få saker som är så äckligt. ;) Men om den smakar sötlakrits så är det bara att vaska den, ledsen men det finns inget annat alternativ. ;)
 
Aha nej sötlakrits är falsk marknadsföring, finns få saker som är så äckligt. ;) Men om den smakar sötlakrits så är det bara att vaska den, ledsen men det finns inget annat alternativ. ;)
Jag vaskade redan resten av skålen, funderar på att bara slänga burken med resten imorgon när jag ändå ska slänga sopor.
Jag tror att det är kanske för svårt att göra riktig saltlaktris med något så sött som glass?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 931
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 886
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 404
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp