Med tanke på vilken stad du bor i så är det kanske mindre udda?Ok, tittade precis ut genom fönstret och såg en kille komma bärandes på ett tvättställ, ett cykelhjul och en kudde. Jag har så många frågor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på vilken stad du bor i så är det kanske mindre udda?Ok, tittade precis ut genom fönstret och såg en kille komma bärandes på ett tvättställ, ett cykelhjul och en kudde. Jag har så många frågor!
Nu förstår jag inte alls vad du pratar om...Med tanke på vilken stad du bor i så är det kanske mindre udda?
Ligger inte poolen utomhus?Funderar på att åka och våldgästa syster och hennes pool.
Edit, de hade andra planer så jag får roa mig själv
Varför tänkte jag genast på Finland och inte Skottland?Med tanke på vilken stad du bor i så är det kanske mindre udda?
Jo men det är det där med pumpen och grejer. Och så är ju tillgång till toa trevligt.Ligger inte poolen utomhus?
Vad menar du plötsligt? Det är heeelt och hållet ett sammanträffande! Plötsligt mår man bra liksomNy hage med mer gräs så kunde hästen plötsligt gå bättre
De har fortfarande ligghallen så hon behöver inte vara ute om hon inte vill
minns ej R... och massa siffror öhm @athena_arabians kanske minns?