Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är kissnödig men haft en lastbilschaffis som lånade toan sen ena kollega som stod och väntade. på att nyttja den.

När lastbilschaffisen kom ut varnade han min kollega om att gå in på egen risk pga av lukt....

Inte blev det bättre av kollegan...:yuck:

Luktat bajs ett bra tag i korridoren utanför och jag vill INTE gå in och kissa när det stinker. Tvi vale

Får hålla mig ett tag tills jag kommer ut till stallet.
 
Har handlat massa böcker jag tyckte lät kul. En av böckerna tog jag dock bort eftersom det då skulle ta 16 dagar för böckerna att anlända, och så kan vi ju inte ha det!

Den boken jag tog bort fanns på sf bokhandeln så kan hända att jag släntrar över dit på väg hem någon dag och handlar den där.

3 kronor betalade jag för kalaset. För en gångs skull fick vi en vettig julklapp från jobbet som jag faktiskt utnyttjade och uppskattade :up:
 
Jag vill ha semester och ligga i en simring i sjön hela dagarna :arghh: men nejdå, jobbar några veckor till, inte ens hemifrån kan jag jobba :meh:.

Idag är det "endast" 27 grader i skuggan, imorgon hotar yr med 30 grader och på torsdag 34 grader...
Jag tackar mitt smarta yngre jag som satte i en luft-luft-pump för många år sedan, det är guld värt att kunna köra AC på somrar som dessa :up:
T.o.m vovvarna ligger hellre inne än ute idag O_o
 
Tillbaks på jobbet. Ska vi se om jag får något gjort lugn och ro här.

Hundarna är hemma med husse rastade, hästar är motionerade jag har en smörgås och en pepsi max.

Nu kööööör vi!
 
Nu har jag målat taket i badrummet för första gången, efter två vänder med våtskikt grund. Det är drygt att måla tak! :D Jag har även kört lite första hjälpen på en bunt växter som har blivit bortglömda i olika fönster. Först ett ordentligt bad, sen ska de få flytta in under några buskar ett tag för återhämtning. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 931
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 886
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 404
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp