Ska motionera alla hästar innan jobbet. Sitter i stallet med kaffe och sadlad häst och väntar på att daghunden ska komma så jag kan ge mig iväg. Får nog snart fråga om han tänkt komma eller inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis läst en tråd om vandrande pinnar
Kanske dags att gå och lägga sig.
Tittar på morgontv är förundrad över att ngn sorts chef på Grönalund/ Liseberg ( hann inte med att se namnskylten ) är förundrad/ snopen att de inte får öppna. Han kunde inte förstå varför De har tydligen missat att pandemin inte är över. Vi har fortfarande många som vårdas på sjukhuset. Och det fortsätter att komma in nya fall.
Jag förstår att det är ekonomin som styr detta. Men vi inom vården behöver inga fler fall vi behöver vila, återhämtning och semester.
Även äventyrsbad inomhus får hålla öppet, men inte skara sommarlandJag är rätt säker på att det man reagerar på är att det går himla bra att ha djurparker öppna. Köpcenter kan vara öppna. Kollektivtrafiken kan rulla. Osv osv.
Det håller jag nämligen med om är märkligt och jag hade verkligen hoppats att Liseberg skulle få lov att öppna. Deras förslag var bl.a. begränsat antal gäster samt digitala köer till attraktionerna.
74 nånting?minns ej R... och massa siffror öhm @athena_arabians kanske minns?
Snygg bränna Trodde benen blivit skonade från sol igår pga lång klänning och sneakers men
Visa bifogad fil 53095