Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Daghunden kom, lite sent dock, men jag fick ett bra träningspass på åkern med ena islandshästen och sen fick det bli en kortare mer fartfylld tur med andra islandshästen och shettisen som handhäst då jag började få brått. Hade daghunden kommit i tid hade det inte varit så stressigt. Men men, det blev bra ändå och det är skönt att ha alla tre hästar motionerade innan värsta värmen och flughysterin :) Tror jag gör på samma sätt i morgon då det ska bli varmt varje dag nu igen.

Åt en smörgås vid kl 6 innan jag gick ut till hästarna, börjar bli hungrig igen så behöver nog en smörgås till annars svälter jag innan det är lunch :p
 
Stackars hästen kan fortfarande inte gå tydligen :crazy: och bandaget satt givetvis inte kvar Men det är väl stygnen som stramar såpass och det är väl bra att hon håller sig still så det läker ihop Har beställt snögg hoppas det sitter bättre
Hon står i ligghallen och ser relativt nöjd ut trots allt det hade hon nog ändå gjort hon gillar inte heller sommarvärmen och alla flygfän direkt
 
Tittar på morgontv är förundrad över att ngn sorts chef på Grönalund/ Liseberg ( hann inte med att se namnskylten ) är förundrad/ snopen att de inte får öppna. Han kunde inte förstå varför De har tydligen missat att pandemin inte är över. Vi har fortfarande många som vårdas på sjukhuset. Och det fortsätter att komma in nya fall.
Jag förstår att det är ekonomin som styr detta. Men vi inom vården behöver inga fler fall vi behöver vila, återhämtning och semester.
 
Tittar på morgontv är förundrad över att ngn sorts chef på Grönalund/ Liseberg ( hann inte med att se namnskylten ) är förundrad/ snopen att de inte får öppna. Han kunde inte förstå varför De har tydligen missat att pandemin inte är över. Vi har fortfarande många som vårdas på sjukhuset. Och det fortsätter att komma in nya fall.
Jag förstår att det är ekonomin som styr detta. Men vi inom vården behöver inga fler fall vi behöver vila, återhämtning och semester.

Jag är rätt säker på att det man reagerar på är att det går himla bra att ha djurparker öppna. Köpcenter kan vara öppna. Kollektivtrafiken kan rulla. Osv osv.
Det håller jag nämligen med om är märkligt och jag hade verkligen hoppats att Liseberg skulle få lov att öppna. Deras förslag var bl.a. begränsat antal gäster samt digitala köer till attraktionerna.
 
Känns som det kommer bli en väldans lugn dag på jobbet idag. Men det gör inget att denna veckan är lugn, kommer ha en hel del att göra nästa vecka med månadsavslut som ska vara klart innan jag går på semester :)
 
Jag är rätt säker på att det man reagerar på är att det går himla bra att ha djurparker öppna. Köpcenter kan vara öppna. Kollektivtrafiken kan rulla. Osv osv.
Det håller jag nämligen med om är märkligt och jag hade verkligen hoppats att Liseberg skulle få lov att öppna. Deras förslag var bl.a. begränsat antal gäster samt digitala köer till attraktionerna.
Även äventyrsbad inomhus får hålla öppet, men inte skara sommarland
 
Snygg bränna 😅😅 Trodde benen blivit skonade från sol igår pga lång klänning och sneakers men 😅🤷🏼‍♀️

2CCDC6FB-7D2A-4969-BEA3-FE6A81CADBB7.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 931
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 886
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 404
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp