Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
MYCKET nöjd med min vackra vas..... :heart
20200622_211445.webp
 
Skulle testa ett par byxor jag hade för ngt år sedan. Tänkte att det kunde vara en kul grej att köra under en kaftan. Lite soft bohemiskt sådär. Lyckades dra upp dom precis ovanför knäna 😳 Jorådåatteeeeee....
 
Ja :rofl:

Bild på smurfen (som tack och lov gick bort med tvål och vatten):
Visa bifogad fil 53066
Detta fick mig att minnas när en elev på min grundskola (många år efter att jag gått där) fick blåfärgad hy. O_o Till slut gick de till läkare. Väl där råkar mamman på något sätt stryka på grabbens arm med fuktig hand och lite av det blåa försvinner.
De kom fram till att det var nya, mörkblå sängkläder som färgat av sig på grabbens hy. :laugh:
 
Det... låter ju mindre kul :down:
Inser ju att det är ”lyxproblem” jag har men har vridit och vänt på detta ett bra tag nu, skönt att komma till något slags beslut!

Ser nästan fram emot det ... en period. I min imaginära värld kommer jag bli typ en kvinnlig version av Cornelis Vreeswijk. Tänker att jag liksom kan götta ner mig i min prekära situation och sen förhoppningsvis ta mig samman.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 936
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 887
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 404
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp