Nu har sambon smakat på vinet och efter lite analys så är vi eniga om att efter luftning så är det inte banan utan detta:
Visa bifogad fil 53070
Det gör inte det hela bättre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har sambon smakat på vinet och efter lite analys så är vi eniga om att efter luftning så är det inte banan utan detta:
Visa bifogad fil 53070
Visa bifogad fil 53070
Det gör inte det hela bättre
Alltså tycker mig höra basgång och festliga toner. Går ut på balkongen och då dansar ett par grannar loss på innergården till denna
Mitt hus alltså
Fyfan vad vidrigt! Vilket vin är det? (så man inte åker på samma fail )
Helt underbar, man måste bara dansa runt. Det går inte att sitta still till den
Glöm inte det omåttligt populära blå vinetDet var riktigt ruggigt och helt obegripligt att det fått bra betyg.
Visa bifogad fil 53070
Kommit fram till att jag nog inte ska plugga till hösten ändå. Mer värt att ha god ekonomi. Tråkigt men sant! Får leta mer aktivt efter ett nytt jobb istället
Glöm inte det omåttligt populära blå vinet
Det var... oförglömligt
Mald smurf var ett omdömeInbillar mig att urin smakar gott i jämförelse
Inbillar mig att urin smakar gott i jämförelse
Det... låter ju mindre kulGött! Själv ser jag fram emot att vara arbetslös (?) fattig och dekadent konstnär
Detta fick mig att minnas när en elev på min grundskola (många år efter att jag gått där) fick blåfärgad hy. Till slut gick de till läkare. Väl där råkar mamman på något sätt stryka på grabbens arm med fuktig hand och lite av det blåa försvinner.
Det... låter ju mindre kul
Inser ju att det är ”lyxproblem” jag har men har vridit och vänt på detta ett bra tag nu, skönt att komma till något slags beslut!