Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att jag begåvats med riktigt mkt pigment ...

34CFFAC3-6BBD-445F-B52E-DC765E5E5B3F.webp


Oklar bonn-bränna oh yes 😅
 

Samma sak varje år :rage: Hur folk har mage att stå och filma? Och dessutom inte orkar gå några meter till så deras bilar inte blockerar framfarten för räddningsfordon. Vad gör de med filmerna, delar på FB eller twitter? Titta där står jag och filmar medan en flicka drunknar.
Folk är dumma i huvudet, vi har flyttat närmare stället där folk badar, i går stod det bilar längs med och på vägen trots skyltar om stoppförbud, minst 20 bilar var och vände på vår uppfart. 🙄 Maken lyckades med nöd och näppe ta sig fram med lastmaskinen och ringde polisen. De kan inget göra säger de, utan det är kommunen och kommunen tycker att vi som markägare borde fixa en parkering.😡 VI VILL INTE HA FOLK DÄR! Skräp, burkar och trasiga solstolar överallt och förstörelse på skidföreningens grejer. :(
 
Folk är dumma i huvudet, vi har flyttat närmare stället där folk badar, i går stod det bilar längs med och på vägen trots skyltar om stoppförbud, minst 20 bilar var och vände på vår uppfart. 🙄 Maken lyckades med nöd och näppe ta sig fram med lastmaskinen och ringde polisen. De kan inget göra säger de, utan det är kommunen och kommunen tycker att vi som markägare borde fixa en parkering.😡 VI VILL INTE HA FOLK DÄR! Skräp, burkar och trasiga solstolar överallt och förstörelse på skidföreningens grejer. :(

Han kan inte, oopsan, råkade visst skrapa upp en eller två bilar? :angel: Om det är parkeringsförbud kan han kanske hävda att det är bilägaren som är ansvarig eftersom hen parkerat illegalt.
 
Han kan inte, oopsan, råkade visst skrapa upp en eller två bilar? :angel: Om det är parkeringsförbud kan han kanske hävda att det är bilägaren som är ansvarig eftersom hen parkerat illegalt.
Han frågade faktiskt polisen vad som skulle hända om han råkade vingla in i en bil, men då var det visst skadegörelse och det spelade ingen roll att bilen stod felparkerad. 🙄 Tanken har slagit honom ett antal gånger, det här är ett återkommande problem som bara växer. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 941
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 887
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 404
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp