Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
”Bitti”? Kl 13 alltså.Dricker vin och chillar. Blir en tidig kväll. Ska åka ut till Vaxholm imorgon bitti.
Det där på Bahamas med 7000 rum? Jag såg också den, lade märke till att de hade ett lager med svenskt toapapper (Tork från Essity).Jag och dottern kollade på en form av dokumentär om ett lyxhotell, intressant!
Nu ska hon lägga sig och jag ska plocka fram lite chips med dip
Det där på Bahamas med 7000 rum? Jag såg också den, lade märke till att de hade ett lager med svenskt toapapper (Tork från Essity).
vill också duscha, men det får bli efter jag har städat ett akvarium...Klippte sista delen av lilla gräsmattan. Nu behöver jag duscha...
”Bitti”? Kl 13 alltså.
Yes! Det tog bara hela förmiddagen. Plus att jag blev blå på hela händerna för att inslagningspapret färgade av sigÄr du redan färdig med paketen?
Yes! Det tog bara hela förmiddagen. Plus att jag blev blå på hela händerna för att inslagningspapret färgade av sig
Folk är dumma i huvudet, vi har flyttat närmare stället där folk badar, i går stod det bilar längs med och på vägen trots skyltar om stoppförbud, minst 20 bilar var och vände på vår uppfart. Maken lyckades med nöd och näppe ta sig fram med lastmaskinen och ringde polisen. De kan inget göra säger de, utan det är kommunen och kommunen tycker att vi som markägare borde fixa en parkering. VI VILL INTE HA FOLK DÄR! Skräp, burkar och trasiga solstolar överallt och förstörelse på skidföreningens grejer.
Samma sak varje år Hur folk har mage att stå och filma? Och dessutom inte orkar gå några meter till så deras bilar inte blockerar framfarten för räddningsfordon. Vad gör de med filmerna, delar på FB eller twitter? Titta där står jag och filmar medan en flicka drunknar.
Folk är dumma i huvudet, vi har flyttat närmare stället där folk badar, i går stod det bilar längs med och på vägen trots skyltar om stoppförbud, minst 20 bilar var och vände på vår uppfart. Maken lyckades med nöd och näppe ta sig fram med lastmaskinen och ringde polisen. De kan inget göra säger de, utan det är kommunen och kommunen tycker att vi som markägare borde fixa en parkering. VI VILL INTE HA FOLK DÄR! Skräp, burkar och trasiga solstolar överallt och förstörelse på skidföreningens grejer.
Han frågade faktiskt polisen vad som skulle hända om han råkade vingla in i en bil, men då var det visst skadegörelse och det spelade ingen roll att bilen stod felparkerad. Tanken har slagit honom ett antal gånger, det här är ett återkommande problem som bara växer.Han kan inte, oopsan, råkade visst skrapa upp en eller två bilar? Om det är parkeringsförbud kan han kanske hävda att det är bilägaren som är ansvarig eftersom hen parkerat illegalt.
Jag köpte vad jag trodde var ett drickbart matlagningsvin på bolaget till fisksoppan eftersom jag inte ville öppna en hel flaska vin bara för ett glas. Men urk, det smakar smälta skumbananer.
Men fy jag beklagar