Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smurfvarning på händerna? :D
Ja :rofl:

Bild på smurfen (som tack och lov gick bort med tvål och vatten):
D2E092E1-7E94-4EF4-B637-C2C4960E6B36.webp
 
Vinet får bra betyg även av andra. Jag fattar ingenting. :confused: Det finns någon slags smak på mitten som är rätt angenäm och helheten är något bättre när den har fått lufta sig lite. Men den första smaken är onekligen skumbanan och avslutningen metallisk.Undra om just mitt ex kanske har varit upptappat lite för länge. Jag får kolla datumet senare. Eller så är det många som gillar skumbananer.
 
Vinet får bra betyg även av andra. Jag fattar ingenting. :confused: Det finns någon slags smak på mitten som är rätt angenäm och helheten är något bättre när den har fått lufta sig lite. Men den första smaken är onekligen skumbanan och avslutningen metallisk.Undra om just mitt ex kanske har varit upptappat lite för länge. Jag får kolla datumet senare. Eller så är det många som gillar skumbananer.

Det låter ju verkligen helmärkligt att det ska ha fått bra betyg. Kanske ta tillbaka det till butiken för det verkar ju inte må helt bra?
 
Borde jobba men hittar inte orken.

Lägger ned och tar lite paus så får vi se om jag får något gjort. har en del jobb att sammanställa och räkna på men jag kommer liksom inte riktigt igång...
 
Tack! Hur de kunde få en fyra av Vinguiden frångår mitt förstånd. Torrt och med minimal sötma skulle det vara, men jag tycker att det är sursött och jolmigt. Som syrligt skumgodis med banansmak. Hoppas att det smakar lite bättre till fisksoppan med chili.

Alltså jag litar inte på vinguider rent allmänt. Köpte ett (dyrt) vin som fått toppbetyg som jag och @athena_arabians och @tanten VASKADE förra året pga helt odrickbart.
 
Låna en dyngspridare som läcker lite lagom? :angel:
Eller råka parkera lastmaskinen lite lagom i vägen med motiveringen att han inte hon förbi.
Dyngspridare kan ha råkat passera. 😇 Vi är många som är less. ;) Att parkera ställer mest till mer problem, vi ringer polisen regelbundet istället och kommunen, tidigare även lokalpressen. Numera är inte lokalpressen så intresserad av lokala saker. 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 941
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 887
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 404
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp