Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det har varit fullt med folk här ikväll. Tänkte att många kanske börjar vara på sina sommarställen eller annat men nej. Lite kul när det är som dött vissa tider på dygnet och på andra tider är parkeringen full och man får typ stå i kö 👀
 
Har precis läst en tråd om vandrande pinnar :crazy: 👀👀
Kanske dags att gå och lägga sig.

6534066E-C930-4D7C-B2F4-246EC6F59FD5.webp
 
Ser nästan fram emot det ... en period. I min imaginära värld kommer jag bli typ en kvinnlig version av Cornelis Vreeswijk. Tänker att jag liksom kan götta ner mig i min prekära situation och sen förhoppningsvis ta mig samman.
Nej, inte Cornelis - ledsamt, trasigt och tragiskt :crazy: Folk jag bryr mig om får hellre vara en glad Svensson än en ledsen Cornelis - även om det senare kanske ger mer till omgivningen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 936
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 887
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 404
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp