Snygg bränna Trodde benen blivit skonade från sol igår pga lång klänning och sneakers men
Visa bifogad fil 53095
Så ser min t-shirtbränna ut trots stora mängder solskyddskräm med faktor 30.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snygg bränna Trodde benen blivit skonade från sol igår pga lång klänning och sneakers men
Visa bifogad fil 53095
Samma väder här men jag känner mest bläää . Över 25 och i kombination med vindstilla är inte min grej.27 grader, sol och nästan vindstilla = HELT underbart!! Enda jag kan klaga på är att jag inte känner för att byta om till ridbyxor
Eller hur!? Och folk som citerades i Aftonbladet att nu har deras barn INGET roligt att göra i sommar osv. Man tappar tron om mänskligheten...Tittar på morgontv är förundrad över att ngn sorts chef på Grönalund/ Liseberg ( hann inte med att se namnskylten ) är förundrad/ snopen att de inte får öppna. Han kunde inte förstå varför De har tydligen missat att pandemin inte är över. Vi har fortfarande många som vårdas på sjukhuset. Och det fortsätter att komma in nya fall.
Jag förstår att det är ekonomin som styr detta. Men vi inom vården behöver inga fler fall vi behöver vila, återhämtning och semester.
Avrundar lunchrasten med biscotti och espresso, efter att ha genomfört dagens Duolingo-lektion i italienska. Och ikväll ska jag äta napolitansk pizza till middag. Med tanke på allt detta hoppas jag verkligen att jag kan prata flytande italienska när jag vaknar imorgon.
Ha! Visste att det var något jag missat! Har en trevlig Nebbiolo liggandes som säkert skulle passa fintLite italienskt vin till pizzan kanske underlättar?